Parteneriatul Renault-Mahindra a debutat cu mari ambiții în
2007, având ca scop lansarea low-costului european sub o marcă
indiană, din moment ce, nici Dacia și nici Renault nu au o
notorietate prea mare pe piața indiană. Începutul a fost bun, dar
începând cu 2008, vânzările au luat-o pe o pantă
descendentă. Așa cum anterior am mai precizat,
lungimea Loganului este cauza insuccesului, datorită depășirea
pragului de 4 metri, acest model iese de pe poarta fabricii cu o
taxă de 20%, care îl îndepărtează de publicul țintă.
Conform
autonews.com, care citează Economic Times, din aceste
raționamente cei de la Mahindra vor să înghețe investițiile făcute
în viitorul proiectului Logan, ba chiar Renault India a
anunțat în februarie că joint venture-ul a fost
restructurat și momentan se caută alte soluții de
continuare a activității. Renault ar putea continua pe cont propriu
sau ar putea folosi fabrica de la Nashik pentru a produce și alte
modele.
Discuțiile se află în forma finală și
un răspuns oficial se va primi cel mai probabil la începutul lunii
aprilie, oficialii Renault refuzând să comenteze
speculațiile făcute de presă.