Magna este, la momentul actual, "singura parte interesată serios de Chrysler", relatează publicaţia de specialitate, citând surse apropiate negocierilor. Băncile de investiţii lansează în mod intenţionat zvonuri privind interesul fondurilor Cerberus şi Blackstone pentru compania auto, din motive "tactice", se mai spune în articol.
DaimlerChrysler va adopta, în luna mai, o deciziei privind vânzarea diviziei americane, iar tranzacţia urmează să fie finalizată în două luni. Oficialii DaimlerChrysler au refuzat să comenteze informaţiile.
"Toate opţiunile sunt deschise", a afirmat un purtător de cuvânt al grupului. Daimler va păstra, iniţial, o participaţie la Chrysler, companie care înregistrează pierderi, iar Magna va revinde Chrysler, probabil, după restructurarea producătorului auto, apreciază oficialii din industria de profil.
Directorul general al DaimlerChrysler, Dieter Zetsche, a declarat în luna februarie că analizează toate opţiunile posibile pentru divizia americană, care a pierdut aproape 1,5 miliarde de dolari în anul 2006, întrucât interesul cumpărătorilor pentru modelele produse de Chrysler a scăzut.
În încercarea de a reveni pe profit în 2008, Chrysler intenţionează să desfiinţeze 13.000 de locuri de muncă.