Luxul suprem: Maybach cu interior din aur, realizat de Carlex Design – Galerie FOTO

Autor: Cristian Agatie 02 sept. 2019 Știri auto

Mercedes-Maybach S 650 este, fără doar şi poate, una dintre cele mai exclusiviste maşini pe care o poţi cumpăra astăzi, dacă îţi poţi permite preţul de achiziţie care depăşeşte 200.000 de euro. Ca model de bază, dar este greu de crezut că cine cumpără o astfel de maşină nu va dori să o personalizeze cu unul dintre numeroasele pachete disponibile în configuratorul Mercedes.

Aparent, cei de la Carlex Design sunt de părere că germanii nu reuşesc să-i satisfacă pe pretenţioşii clienţi ai unui Mercedes-Maybach S 650, aşa că le-au sărit în ajutor cu Mercedes-Maybach Aurum Edition by Carlex. După cum sugerează numele, caracteristica principală a acestui model pregătit de polonezi (care sunt recunoscuţi ca experţi ai interioarelor) este un interior tapetat literalmente cu aur.

Cei care visează la un Maybah din aur pot alege între inserţiile din aur roz sau aur galben, în funcţie de preferinţe, care sunt vizibile pe aproape toate elementele interiorului, de la volan şi numeroasele butoane la boxele audio, gurile de ventilaţie ale instalaţiei de climatizare  sau mânerele uşilor.

Modelul folosit ca bază pentru acest tuning exclusiv este Mercedes-Mayback S 650 vopsit la exterior în culoarea Obsidian Black, şi având un interior din piele Designo Exclusive. Preţul final nu a fost comunicat, dar vorbim de o cantitate obscenă de aur adăugată unui model cu un preţ care depăşeşte 252.000 de euro în configuraţia folosită de Carlex Design.

Cât despre performanţele asigurate de motorizarea V12 de 6,0 litri/630 CP, acestea sunt pe măsura aşteptărilor şi nu credem că au fost afectate în vreun fel de cantitatea de aur folosită în interior. Mercedes-Maybach Aurum Edition by Carlex încă poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,7 secunde şi atinge viteza maximă limitată electronic la 250 km/h.

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult
Pro Motor

Comentarii
Inchide