Logo-ul mărcii Opel are un aspect nou
Opel are un aspect nou. Logo-ul mărcii, care este acum desenat mai fin, noul font „Opel Next” și strălucitorul galben Opel atrag atenția asupra progresului mărcii.
Schimbarea a început cu modelul Opel GT X Experimental. Conceptul a afișat deja noul Opel Blitz ca emblemă a autovehiculului. Linia caracteristică distinctivă era de culoare galben neon, aceasta devenind acum galbenul Opel al identității corporative reînnoite. Cu modelul Opel Mokka, producătorul din Rüsselsheim a prezentat apoi primul autovehicul de serie cu noua parte frontală Opel – Opel Vizor, și viitorul design al interior – Pure Panel.
Opel prezintă acum în detaliu alte elemente ale noului său aspect: logo nou, font nou, culoare nouă – „Noul Opel”. În prima jumătate a anului 2021, toată lumea va putea experimenta noul aspect prin intermediul noilor Opel Crossland și Opel Mokka. Vor fi primele autovehicule cu noul design, produse în serie. Cu modernitatea lor, acestea se încadrează perfect în lumea de astăzi și cea viitoare.
„Noul Opel”: elementele moderne subliniază puterea mărcii în materie de inovație
„Suntem încrezători, cu spirit tânăr și incluzivi. În această eră nouă, Opel se inspiră din cultura germană modernă și progresistă, „cold to cool” și se prezintă într-o formă îndrăzneață, pură și contemporană. Aceasta este expresia noii noastre identități de marcă și reprezintă cu exactitate noua noastră gamă de produse incitante”, a declarat Xavier Duchemin, director de vânzări, servicii post-vânzare și marketing la Opel.
„O eră nouă are nevoie de mărci moderne, iar mărcile moderne au nevoie de un design clar. Cu noile elemente ale mărcii, ne exprimăm reputația de a avea un caracter distinctiv, progresist, de a fi deschiși pentru nou și către viitor”, explică Patrick Fourniol, director de marketing global la Opel/Vauxhall.
Noul aspect va fi reflectat în toate domeniile – de la produse la marketing și vânzări, dar și pe toate canalele de comunicare.