Locul 1 pentru Nissan la satifacţia în service
Analiza a fost realizată în perioada mai-octombrie 2011, pe un eşantion reprezentativ de 26.525 respondenţi cu varsta de peste 18 ani. Metoda folosită a fost sondajul online. La capitolul satisfacţia faţă de service, Nissan a înregistrat cel mai mare număr de respondenţi foarte multumiţi: 49,7%. Reţeaua de reparatori Nissan este reprezentată în 22 de oraşe din România şi cuprinde 24 de ateliere service autorizate.
„Calitatea serviciilor este prioritară la Nissan, atât în perimetrul âanzării de vehicule noi cât şi în serviciile postvânzare. Investiţiile în tehnologie şi inovaţie au reuşit să poziţioneze marca Nissan ca pe un lider incontestabil al crossoverelor însă acestea au fost întotdeauna însoţite de investiţii în calitatea serviciilor post-vanzare. Nivelul de satisfacţie înregistrat în studiul este o confirmare că, în România, activitatea de service a reţelei Nissan se desfăşoară în parametrii aşteptaţi” , a declarat Ionuţ Gheorghe, Brand Director Nissan