LIVE PARIS 2010: Renault Fluence Z.E.
This browser does not support the video element.
Marea surpriză pe care o aduce
Renault Fluence Z.E., dacă te afli lângă maşină, este că… nu
arată deloc surprinzător. Nu are un look de OZN, nici elemente care
să scoată prea mult în evidenţă faptul că e o maşină electrică.
De fapt, singurul lucru care se poate observa mai bine este
lungimea mai mare cu 13 cm faţă de a unui
Renault Fluence de serie, modelul cu propulsie
electrică ajungând la o lungime apreciabilă, de 4,75 metri. Nu e
neapărat un gabarit care să recomande Fluence Z.E. în traficul
urban, dar vorbim de un compromis dictat de plasarea în spatele
banchetei a pachetului de baterii, destul de voluminos.
La Salonul Auto Paris 2010,
constructorul francez a expus şi o maşină Renault Fluence Z.E.
secţionată, astfel încât se putea observa uşor arhitectura
automobilului. Lăudabil este că nu a fost nevoie de
modificări structurale de anvergură, doar portbagajul
suferind la capitolul spaţiu util, care coboară de la 530 de litri
la numai 300 de litri.
Renault Fluence Z.E. anunţă un preţ atrăgător, cel puţin pentru
piaţa franceză, unde primii clienţi vor putea cumpăra
„Prime Edition” începând de la jumătatea lui 2011 pentru un preţ de
21.300 euro – preţul pe plan european este de 26.000 euro,
în Franţa maşinile electrice beneficiind de un bonus guvernamental
de 5.000 euro. Totuşi, în preţul maşinii nu este inclus pachetul de
baterii, care este vândut separat, într-un sistem tip abonament, cu
preţuri pornind de la 79 euro pe lună.
În curând, primele
impresii ProMotor de la volanul lui Renault Fluence
Z.E.!