Lexus LM este un monovolum cu dotări de Clasa S și un preț pe măsură. Cât costă modelul japonez – GALERIE FOTO
Lexus LM este un monovolum cu dotări demne de o limuzină de lux. Modelul japonez este spațios, luxos și are un preț pe măsură.
Lexus a dezvăluit noul LM în primăvara acestui an, iar acum noul model a ajuns și la vânzare, dar doar pe anumite piețe. Este o mașină foarte luxoasă, în ciuda aspectului de monovolum, pe care noi, europenii, nu îl gustăm foarte tare. Sunt mai populare limuzinele precum Mercedes-Benz, BMW Seria 7 sau chiar Lexus LS, chiar dacă limuzina niponă nu se bucură de aceeași popularitate precum concurenții săi germani.
Lexus LM este un monovolum cu dotări premium, iar prețurile sunt pe măsura acestora. Conform Carscoops, mașina a fost lansată pe piața din Marea Britanie și este disponibilă în trei versiuni. Cea mai ieftină dintre ele, dacă o putem numi așa, are un preț de pornire de 89.995 de lire sterline (104.351 de euro).
Monovolumul Lexus LM se bate de la egal la egal cu limuzinele de lux
LM 350h este versiunea „de bază”, dar tot oferă o listă de dotări cuprinzătoare. Interiorul cu șapte locuri are scaune reglabile electric în față și pe rândul din mijloc, finisate cu piele semi-anilină și tapițerie Ultrasuede, o pereche de trape fixe, climatizare cu două zone și parasolare cu acționare electrică.
Pasagerii pot asculta muzica preferată prin intermediul unui sistem audio furnizat de Mark Levinson, cu 21 de incinte. În caz că vor să urmărească un film sau un serial, există și un display cu diagonala de 14 inch montat în plafon. Sub capotă se află același sistem de propulsie hibrid de 2,5 litri și 250 CP montat pe NX 350h și RX 350h, iar puterea este livrată către roțile din față. Tracțiunea integrală poate fi selectată în mod opțional.
Varianta de top, numită LM 350h Takumi folosește același sistem hibrid, dar cu tracțiune integrală ca standard, iar prețul cerut de Lexus se ridică la suma de 112.995 de lire sterline (131.180 de euro).
Versiunea Takumi oferă confort deplin pasagerilor
În locul celor 5 locuri montate în partea din spate a variantei normale, Takumi are doar două, fiecare dintre acestea putând fi complet înclinat în poziție orizontală și oferă șapte programe diferite de masaj. Există mese pliabile găzduite în cotiera fiecărui scaun, pad-uri de încărcare fără fir și un sistem de control al climei mai sofisticat.
De departe, cea mai mare atracție este monitorul uriaș cu ecran lat de 48 de inch care separă șoferul de pasagerii săi din spate. Monitorul poate fi configurat să arate o singură imagine mare sau poate funcționa ca două ecrane distincte, fiecare dintre pasagerii din spate putând să se bucure de propriul conținut prin intermediul căștilor individuale.
Ați alege o astfel de mașină în detrimentul unei limuzine tradiționale?