Land Rover, numele care simbolizează maşina capabilă să meargă oriunde, a împlinit 65 de ani. Pentru a sărbători această aniversare, britanicii au creat o ediţie specială a modelului Defender, pe care au denumit-o LXV (65 în numere romane).
Şi, aşa cum ne-am obişnuit în ultimii 30 de ani, nici de această dată bătrânul Defender nu are parte de o revoluţie în termeni de design sau tehnologie, fiindcă cei de la Land Rover nu au făcut altceva decât să vopsească maşina de teren în culoarea Santorini Black şi să monteze jante Sawtooth de 16 inci şi scaune îmbrăcate în piele cu cusătură specială.
E drept, noul Range Rover Sport ar putea reprezenta mai bine această aniversare, fiindcă e un model complet nou, însă Defenderul rămâne, totuşi, maşina fără de care Land Rover nu ar fi existat astăzi, pentru că aceşti 65 de ani de existenţă a numelui Land Rover sunt sinonimi cu existenţa modelului Defender sub o formă sau alta.
Totul a început cu strămoşul Defenderului, Land Rover Series I, care era doar un model din gama producătorului britanic Rover. Abia în 1978, marca Land Rover a fost înfiinţată ca o companie separată, subsidiară a firmei British Leyland.
Apoi, în 1994, BMW cumpără grupul Rover, din care făcea parte şi Land Rover, după care vinde către Ford marca de maşini de teren în anul 2000. În prezent, compania Land Rover este deţinută de indienii de la Tata Motors, care au cumpărat-o de la Ford în anul 2008.
În 2013, numele Land Rover se alătură unei liste de sărbătoriţi din industria auto, care include legendarul Porsche 911, firma italiană Lamborghini, compania britanică McLaren şi coupe-ul american Chevrolet Corvette.