Lancia și-a prezentat emblema redesenată
Lancia și-a prezentat de curând emblema redesenată, alături de o sculptură numită Pu+Ra Zero care face aluzie la noul limbaj de design al mărcii. Lancia a anunțat, de asemenea, colaborarea cu producătorul italian de mobilier Cassina, în ceea ce privește designul interior al modelelor sale.
Lancia și-a început oficial relansarea cu manifestul de design Pu+Ra Zero din care se vor naște noile Ypsilon și Delta. Împreună cu conceptul, Lancia a dezvăluit și noul logo al mărcii italiene. Pentru a intra cât mai bine în noua linie a mobilității electrice și sustenabile, Lancia prezintă noul logo care va debuta în 2024, aplicat pe noul Ypsilon, după care îl vom regăsi și pe noua navă amiral și apoi pe viitorul Delta.
Compania italiană și-a prezentat de curând emblema redesenată în cadrul Lancia Design Day
Lancia își numește noul limbaj stilistic „Pu+Ra Design”, combinând cuvintele pur și radical. Noul stil este creionat de Jean Pierre Ploue și de echipa sa de la Centro Stile Lancia din Torino. Se spune că va „defini designul Lancia pentru următorii 100 de ani”, ceea ce reprezintă o declarație destul de ambițioasă. Nereușind să se decidă dacă să meargă spre retro sau modern, compania își identifică stilul viitor ca fiind „Progressive Classic”.
Noul logo al mărcii (inspirat în principal de logo-ul din 1957) are un stil minimalist. Acesta se inspiră din trecutul său, dar interpretează liniile într-un sens foarte futurist. Literele cromate rămân pe un fundal albastru, iar jocul de forme geometrice caracterizează întregul ansamblu. Vom vedea noul logo nu doar pe noile modele Lancia care se vor lansa pe piață, ci și în toate reprezentanțele europene, toate acestea urmând să fie reîmprospătate din punct de vedere al imaginii până la începutul anului 2024.
Lancia însăși definește noul logo ca fiind Progressive Classic, deoarece reinterpretează toate elementele distinctive ale mărcii istorice, volanul, steagul, scutul, lancea și literele, dar îi conferă o conotație care privește spre viitor.