Lamborghini prezintă noul Huracan Tecnica
Automobili Lamborghini prezintă Huracan Tecnica, cu noul propulsor V10 și tracțiune spate, dezvoltat pentru piloții care vor să conducă atât pe șosea, cât și pe circuit.
Luând motorul de la Huracán STO, cu o creștere de 30 CP față de Huracán EVO cu tracțiune spate (RWD), grupul propulsor al Huracan Tecnica oferă 565 Nm de cuplu la 6.500 rpm și o accelerație îmbunătățită 0-100 km/h în 3,2 secunde.
„Lamborghini Huracan Tecnica completează gama Huracán, poziționându-se între RWD și STO, prezentând tehnologia, performanța și motorul aspirat V10 al lui Huracán într-un design evoluat”, spune Stephan Winkelmann, președintele și CEO-ul Automobili Lamborghini.
Huracan Tecnica dispune de 640 CP
Huracan Tecnica folosește motorul de 5,2 l cu aceeași putere de 640 CP ca și modelul STO, producând 565 Nm la 6.500 rpm.
Cu o greutate de 1.379 kg, Tecnica oferă un raport greutate-putere de 2,15 kg/CP. Puterea crescută vine cu un sunet îmbunătățit și mai ascuțit al motorului la turații mai mari, în timp ce în interiorul cockpitului Tecnica oferă un confort acustic îmbunătățit.
Acest Huracán folosește sistemul LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata), care controlează fiecare aspect al comportamentului dinamic al mașinii prin integrarea sistemelor și configurarea vehiculului pentru a oferi un precontrol anticipat.
În funcție de modul de conducere selectat – STRADA, SPORT sau CORSA – fiecare sistem dinamic este calibrat pe Tecnica pentru a oferi un răspuns foarte diferențiat.
Noile roți Damiso de 20”, inspirate de Lamborghini Vision GT, au un design hexagonal și sunt echipate cu anvelope Bridgestone Potenza Sport.
Noi culori pot fi alese atât pentru configurațiile orientate spre lux, cât și pentru cele sportive. Opt culori exterioare standard și peste 200 de opțiuni suplimentare sunt disponibile prin programul Ad Personam, precum și un nou ornament interior din Alcantara special pentru Tecnica și alte opțiuni exclusive, cum ar fi modelele și culorile cusăturilor și motivul „Tecnica” brodate în suporturile scaunelor.