LaFerrari XX este atât de puternic încât se deformează
STAI! Înainte să apeşi Play, ia-ţi o pereche de căşti şi dă volumul tare. Tare. Şi ţinem să menţionăm că nu ne asumăm nicio răspundere pentru modificările fizice pe care ţi le poate face sunetul de aici. Vei avea parte de două minute de LaFerrari XX, oferind ce are el mai bun, pe circuitul de teste de la Monza.
S-ar putea să nu mai fi scris aici despre LaFerrari XX, aşa că o să facem un briefing scurt aici: va fi cea mai extremă (am folosit intenţionat asta) versiune Ferrari derivată dintr-un model de producţie şi dedicat exclusiv circuitului. Iar inginerii Ferrari lucrează la un grup motopropulsor derivat din hibridul V6 turbo al unei maşini de Formula 1. Da, un motor de F1 pentru o maşină pe care poţi s-o cumperi.
Cele două minute de extaz auditiv sunt însoţite de imagini cu XX în mişcare, scuipând foc, înroşind discurile de frână, dând din eleron şi lăsând cauciuc pe asfalt. Apoi, la minutul 2:20, ceva ciudat se întâmplă – roata dreapta spate cedează forţelor şi îţi modifică substanţial unghiul de cădere.
Se pare că mai e ceva de lucru. Sperăm că asta înseamnă că vom mai avea parte de clipuri cu LaFerrari XX în teste. Nu ne-am sătura nici dacă ne-ai lăsa în faţa unui clip de câteva ore cu el.