La prima vedere pare a fi un tanc, dar este un SUV electric. Munro prezintă versiunea de producție SUV-ului pregătit pentru orice teren
Munro, o companie britanică, a prezentat versiunea de serie a primului său SUV complet electric, Munro MK_1. SUV-ul a fost creat pentru a fi folosit în aplicații industriale.
Am făcut cunoștință cu Munro MK_1 în decursul anului 2022, când încă se afla în stadiul de preproducție. Acum, producătorul din Marea Britanie anunță că mașina a ajuns în forma de serie, după ce au fost efectuate o serie de actualizări.
Conform Carscoops, modelul numit acum Series-M prezintă o serie de actualizări de design și tehnice determinate de „încercări ample pe teren și feedback-ul clienților” cu privire la modelele de pre-producție MK_1. Ca și în cazul lui MK_1, modelul de producție va rămâne disponibil în stilurile de caroserie SUV și Pick-up.
Compania spune că designul actualizat aduce îmbunătățiri la capitolul vizibilitate, practicalitate, ușurința mentenanței, aerodinamică, răcire și eficiență, în general. Modelul electric își păstrează forma pătrățoasă, dar partea frontală a fost complet reproiectată, arătând mai robust și mai puțin generic decât înainte. Farurile rotunde sunt acum montate lângă un set de prize de aer care, în combinație cu grila deschisă, asigură o răcire mai bună și îmbunătățesc aerodinamica. Capota este acum înclinată, în timp ce aripile față și spate sunt mai sculptate decât înainte, fiind vorba de pasaje rotunjite. În cele din urmă, un exoschelet montat pe acoperiș permite montarea mai ușoară a tuturor tipurilor de echipamente, aspect crucial pentru publicul țintă al lui Munro.
Munro Series-M este SUV-ul destinat profesioniștilor
La interior, mașina a primit o coloană de direcție reglabilă, comenzi montate pe volan și o ergonomie îmbunătățită. În plus, oferă mai multă siguranță datorită airbag-urilor disponibile, ABS-ului, controlului stabilității și controlului tracțiunii, iar cabina este mai silențioasă datorită noilor materiale fonoabsorbante.
Cât despre motorizare, SUV-ul Munro va fi disponibil cu un singur motor electric, care va putea fi cumpărat în două trepte de putere – 231 sau 375 CP. Ambele versiuni vor folosi sistemul de tracțiune integrală mecanic, pentru capabilități cât mai bune în teren accidentat.
Pachetul de baterii a fost înlocuit cu o unitate nouă, mai eficientă, care se poate încărca în 30 de minute datorită capacității de încărcare rapidă de 130 kW, față de 100 kW promiși anterior. De asemenea, autonomia vizată a crescut la 322 km, ceea ce reprezintă un plus de 16 km față de estimările anterioare. Inginerii Munro au îmbunătățit, de asemenea, eficiența termică, folosind căldura produsă de trenul de rulare pentru a încălzi cabina.