La 1 an de zile, compania recunoaste dezastrul care ne-ar fi lovit
Uber a dezvăluit că date personale a peste 57 de milioane de şoferi şi clienţi din întreaga lume au fost furate în urma unui atac cibernetic produs în anul 2016, iar compania ţinut secret cazul şi a plătit hackerilor suma de 100.000 de dolari pentru ca informaţiile obţinute să fie distruse, informează site-ul agenţiei The Associated Press.
Până în acest moment nu există dovezi care să indice că datele furate au fost folosite, potrivit unui mesaj postat de Dara Khosrowshahi, directorul general al companiei Uber începând din august 2017.
Informaţiile despre pasageri care au fost expuse includ date globale legate de cont, precum numele, adresele de e-mail şi numerele de telefon mobil. Experţii externi în criminalistică la care Uber a apelat nu au găsit dovezi că ar fi fost expuse informaţii precum istoricul de localizare al curselor, numerele cardurilor de credit, numerele conturilor bancare, numerele de asigurări sociale sau datele de naştere, se arată într-un mesaj postat pe pagina companiei.
Khosrowshahi a promis că Uber va învăţa din propriile greşeli. „Schimbăm modul în care facem afaceri, punând integritatea în centrul fiecărei decizii pe care o luăm şi muncim din răsputeri să câştigăm încrederea clienţilor noştri”, a completat directorul general al Uber.