Kia: vânzări globale iulie 2022. SUV-urile au continuat să fie în top
Kia a înregistrat vânzări globale totale de 257.903 unități în iulie 2022, o creștere de 6.3% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Gama modelelor SUV a condus vânzările globale în luna iulie, Sportage fiind modelul cel mai vândut. Sportage a înregistrat vânzări globale de 39.886 unități în iulie, urmat de modelele SUV ale mărcii, Seltos și Sorento.
SUV-urile au continuat să fie în topul vânzărilor Kia
Continuând vânzările puternice ale modelelor EV din al doilea trimestru al anului 2022, Kia a vândut 8.171 unități ale modelului EV6 la nivel global în iulie, accelerând și mai mult tranziția companiei către automobilele electrice. În al doilea trimestru, vânzările modelelor electrice Kia au reprezentat 44.000 de unități, o creștere de 98% față de aceeași perioadă a anului trecut.
În afara Coreei de Sud, Kia a înregistrat vânzări de 206.548 unități, în creștere cu 6.2% față de anul precedent. SUV-urile Sportage și Seltos au continuat să fie în topul vânzărilor Kia, cu 36.480 și, respectiv, 22.768 unități vândute. Regiunile Asia-Pacific, India, Orientul Mijlociu, Africa și America de Sud și Centrală au înregistrat vânzări puternice.
Kia a avut vânzări globale în iulie 2022 în creștere de 6.3% față de anul trecut
Kia a înregistrat vânzări de 51.355 unități în Coreea de Sud, o creștere de 6.6% față de luna iulie 2021. Pe piața internă, Sorento a înregistrat vânzări de 6.940 de unități, conducând vânzările modelelor SUV ale mărcii. Acesta a fost urmat de SUV-ul Seltos, care a înregistrat vânzări de 4.120 de unități. Kia EV6 a înregistrat, de asemenea, o cifră puternică de vânzări de 3.049 de unități.
Ca răspuns la provocările actuale ale pieței, Kia va continua să își ajusteze în mod flexibil producția în funcție de situația stocurilor și să minimizeze întreruperea producției.
Bazându-se pe noi modele competitive, cum ar fi modelul 100% electric EV6 – care a fost desemnat în februarie „Mașina anului 2022 în Europa” – Kia va continua impulsionarea vânzărilor și va spori profitabilitatea, în timpul tranziției spre a deveni un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă.