Kia Europe și Uber au anunțat un parteneriat pentru mobilitate electrică. Acesta este menit să accelereze adoptarea automobilelor electrice în întreaga Europă.
În cadrul parteneriatului, Kia va oferi gama sa de automobile 100% electrice – inclusiv modelele e-Niro și e-Soul – pentru șoferii Uber. Aceștia vor beneficia de oferte speciale. Parteneriatul transformă Kia într-un furnizor principal de automobile electrificate pentru sectorul de transport de tip „ride hailing”.
Noile parteneriate de mobilitate fac parte din strategia revoluționară Plan S dezvăluită de Kia la începutul acestui an, care urmărește ca modelele eco-friendly să acumuleze o cotă de 40% din toate vânzările Kia la nivel global până la sfârșitul anului 2030.
Ca parte a strategiei Plan S, Kia va atinge un obiectiv global anual de vânzări de 880.000 de unități pentru toate automobilele electrice și 1.6 milioane de unități pentru mașinile eco-friendly până la sfârșitul deceniului.
Compania intenționează să-și consolideze gama globală de produse prin introducerea a 11 modele noi BEV până în 2026, dintre care șapte vor fi dezvoltate folosind platforma avansată E-GMP (Electric-Global Modular Platform).
Aceste noi modele vor include o gamă de automobile pentru pasageri, SUV-uri și monovolume în mai multe segmente, fiecare încorporând tehnologii de vârf pentru autonomie extinsă și încărcare de mare viteză.
Uber vizează reduceri ale emisiilor de carbon, având planuri de a deveni o platformă de mobilitate cu zero emisii în toată Europa până în 2030.
Compania și-a anunțat ambițiile de a utiliza peste 100.000 de automobile electrice în toată rețeaua sa din Europa până în 2025. Ca parte a acestui obiectiv, jumătate din kilometrii parcurși de șoferii Uber până în 2025 în șapte mari orașe europene – Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Lisabona, Londra, Madrid și Paris – vor fi parcurși cu automobile cu zero emisii.
Kia și Uber vor dezvolta campanii educaționale și de marketing comune, pentru a promova automobilele electrice pentru șoferii Uber. Kia va oferi test-drive-uri pentru a le permite șoferilor să cunoască de aproape automobilele 100% electrice, cu zero emisii, ale mărcii.