Kia Motors America (KMA) a anunţat recent vânzarea vehiculului Kia Soul cu numărul 1 milion în Statele Unite. Fiind primul vehicul de producţie
care a dus la transformarea filosofiei de design Kia, sub atenta coordonare a şefului de design Peter Schreyer, un exemplar urban unic a ieşit din mulţime şi a oferit o abordare „fun & funky” condusului de zi cu zi începând din 2009. „În momentul apariţiei modelului Kia Soul în 2009, toţi cei de la Kia au ştiut că lansau un ”hit”, dar popularitatea şi influenţa continuă în cultura pop a modelului Soul a dus brandul Kia la un nivel la care atunci doar am fi putut visa”, a spus Michael Sprague, Şeful Operaţiunilor şi EVP al Kia Motors America.
„Încă de la început, Soul a atras noi clienţi pentru brandul Kia, proiectând tipul de individualitate şi optimism care atrage tinerii şi realizând vânzări totale în Statele Unite ce au crescut cu aproape 150% din momentul în care Soul a intrat în gama de modele Kia, impactul său neputând fi supraevaluat.”
În plus faţă de încrederea şi siguranţa pe care o prezintă pe şosea, povestea de succes a modelului Soul include unul dintre cele mai memorabile şi eficiente concepte de promovare din toate timpurile. Călătorind într-un Soul, hamsterii Kia au apropiat întotdeauna oamenii prin muzică, dans şi atitudinea pozitivă, în timp ce ascultau un playlist începând cu melodia clasica hip-hop „The Choice Is Yours” de la Black Sheep şi hit-ul „Party Rock Anthem” de la LMFAO şi până la „Animal” al celor de la Maroon 5, „Applause” de la Lady Gaga şi, cel mai recent, „Ace of Spades” de
la Motörhead. De-a lungul anilor, hamsterii au devenit legende în istoria advertisingului, spotul din 2011 generând mai mult de 20 de milioane de vizualizări online. În plus, hamsterii au fost recunoscuţi de către Madison Avenue Advertising Walk of Fame şi au fost numiţi pentru prima dată ”Rookie of the Year” după ce au primit „Automotive Ad of the Year” pentru doi ani consecutivi de către Nielsen Automotive.