Noul an vine nu numai cu un logo nou pentru Kia, ci și cu un slogan nou. Până acum, reclamele la modelele companiei erau însoțite de mesajul: “The power to surprise” (“Puterea de a surprinde”).
Kia renunță la vechiul logan în 2021. Sud-coreenii au conceput un mesaj nou. “Movement that inspires” (“Mișcarea care inspiră”) este noul motto al companiei. Sud-coreenii au înregistrat deja această frază, informează Korean Car Blog. Potrivit aceleiași surse, Kia a dat jos logo-ul vechi montat pe clădirea în care compania își are sediul central.
Kia a înregistrat și noul său logo. Este o abordare minimalistă, care înlocuiește ovalul tridimensional în grila modelelor. Logo-ul a fost anticipat de conceptul Imagine încă din anul 2019. De atunci, mai multe fotografii spion au confirmat schimbarea.
Kia se reorganizează, planificând un viitor care să graviteze în jurul electro-mobilității. “Vrem ca această companie să fie mai dinamică, mai stilată, mai inventivă”, anunță CEO-ul Kia Global, Ho Sung Song. Numit la șefia Kia în martie 2020, Sung Song este artizanul noii strategii a companiei, denumită “Plan S”. Primul pas pare să fie rebranding-ul.
Sud-coreenii intenționează să lanseze nu mai puțin de 11 modele electrificate până în anul 2025. Până în 2027, portofoliul constructorului asiatic va cuprinde șapte modele cu emisii zero. Constructorul asiatic a înregistrat deja denumirile IK4, EV3, KIA EV2, EV6 și Kia EV5.
Kia încearcă să pătrundă în segmentul premium, cu dotări și servicii unice în lume, cum ar fi garanția de 7 ani oferită pentru mașinile sale.