Kia anunță vânzări globale în creștere în luna august. Care au fost cele mai bine vândute modele?
Producătorul coreean de automobile Kia anunță vânzări de 239.887 de unități în luna august la nivel global. Această valoare este echivalentă cu o creștere de 10,4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Vânzările pe piețele emergente au atins nivelul de 198.483 de unități, în creștere cu 12,6% față de același interval din 2021. Pe piața locală, Kia a comercializat 41.404 de mașini, cu doar 1% mai mult față de perioada similară de anul trecut
Gama de SUV-uri a înregistrat cele mai mari vânzări în luna a opta a anului curent. Dintre acestea, Sportage și Seltos au fost cele mai bine vândute modele ale companiei asiatice.
Sportage și Seltos, cele mai bine vândute modele Kia
Modelul Kia Sportage a înregistrat vânzări globale de 39.281 de unități în luna august. Podiumul a fost completat de crossover-ul Seltos cu 26.097 de unități și de sedanul K3 cu 19.776 de exemplare.
Pe piețele internaționale, Sportage și Seltos au continuat să fie în topul vânzărilor Kia cu 35.408 și, respectiv, 22.487 de unități comercializate. În același timp, modelul electric Kia EV6 s-a vândut în 4.661 de unități.
Pe piața sud-coreeană, producătorul cu sediul în Seul a înregistrat vânzări de 41.404 unități. Totalul este cu doar 400 de unități mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, pe aceeași piață, Sorento a înregistrat vânzări de 5.674 de unități, conducând vânzările modelelor SUV ale mărcii. Acesta a fost urmat tot de un SUV, Sportage, care a înregistrat vânzări de 3.873 de unități.
Ca răspuns la provocările actuale ale pieței, Kia va continua să își ajusteze în mod flexibil producția. Coreenii vor face acest lucru în funcție de situația stocurilor și va minimiza întreruperea producției.
Producătorul coreean se bazează pe noile sale modele competitive. Este vorba în special despre modelul 100% electric EV6, care a fost desemnat în luna februarie „Mașina anului 2022 în Europa”.
Kia va continua să impulsioneze vânzările și va spori profitabilitatea. În plus, va continua procesul de tranziție către soluții exclusive de mobilitate sustenabilă.