Kia360 este primul spațiu public al companiei dedicat prezentării noutăților sale, soluții de mobilitate durabilă electrificate și inovații de design.
În clădirea de 1.900 de metri pătrați din Seul, vizitatorii sunt invitați să descopere produsele mărcii Kia prin participare interactivă.
Exteriorul spațiului experimental Kia360 a fost reproiectat folosind noile culori reprezentative ale mărcii, Midnight Black și Polar White, și surprinde privitorii cu diverse display-uri cu lumini atrăgătoare pe tot parcursul zilei și nopții. Interiorul cuprinde trei zone experimentale: Brand & Design Zone, EV Life Zone și Kia User Zone.
Cele trei zone sunt conectate între ele, permițând vizitatorilor să admire diversele expoziții ușor și în ordine secvențială. În special, există conținuturi digitale interactive care răspund mișcării vizitatorilor, oferind o oportunitate captivantă de a prevedea stilurile de viață viitoare ale mobilității în moduri atractive și amuzante.
Mai mult, în conformitate cu tendința de a nu interacționa pe fondul pandemiei, vizitatorii pot primi informații generale despre Kia360 de la chioșcurile digitale, precum și cu ajutorul ghidului disponibil pe smartphone-urile lor folosind codul QR.
Spațiul Brand & Design Zone este conceput pentru a dezvălui „ADN-ul” Kia conform noii schimbări a denumirii și a strategiei mărcii. Zona are trei spații tematice: „New Journey” (unde sunt afișate automobilele noi Kia); „Inspiring Universe” (unde vizitatorii pot medita asupra propriilor inspirații prin conținut media digital interactiv); și „Opposites United” (unde vizitatorii pot înțelege vizual noua filozofie de design Kia „Opposites United” printr-o impresionantă și provocatoare prezentare media care unește concepte opuse).
Spațiul EV Life Zone este conceput astfel încât vizitatorii să poată evalua stilul de viață viitor al mobilității din era electrificării. Dispune de EV Charge (un stand experimental unde se pot vedea diverse informații legate de automobile electrice, inclusiv un model de încărcător EV); EV Ride (un hoverboard pe care un participant îl poate conduce dinamic pe un circuit virtual ghidat pe un ecran LED); și Connected House (o cabină experimentală în care un participant poate vizualiza viitorul mobilității și stilurilor de viață conectate cu ajutorul senzorilor de detectare a mișcării).
Kia User Zone este conceput pentru a oferi diverse informații legate de condus, inclusiv consultanță personalizată pentru vizitatorii care intenționează să cumpere un automobil. Un vizitator poate configura direct opțiunile automobilului utilizând un configurator digital tridimensional.
De asemenea, este posibilă consultarea cu un reprezentant de vânzări Kia. Există, de asemenea, un spațiu, intitulat „EV Tap & Tip”, care este dedicat oferirii de informații utile din viața reală legate de automobilele electrice și prezentării diverselor conținuturi ale parteneriatelor Kia. În plus, „AI Space” permite vizitatorilor să experimenteze practic diferitele sisteme avansate de asistență a șoferului (ADAS) aplicate automobilelor Kia prin intermediul tehnologiei de inteligență artificială.