Cum ar fi să ai drept maşină de serviciu un Chevrolet Camaro, sau, şi mai bine, un Corvette? Minunat, ar spune 95% din populaţia globului, dar nu şi fotbaliştii de la Manchester United, care au reuşit să-şi enerveze sponsorul principal, Chevrolet, prin refuzul lor de a conduce vreuna dintre maşinile puse la dispoziţie în mod gratuit.
Superbul Stingray. Nu suficient de interesant pentru fotbaliştii echipei britanice
Şi nu vorbim de orice maşini, ci de o flotă de 15 maşini, printre care mai multe Camaro şi Corvette Stingray, numai bune de întors capetele fanilor (şi ale paparazzilor, evident, asta era şi ideea) pe străzi. În afară de managerul Louis van Gaal, care conduce un Chevrolet Captiva proprietate personală, restul se plimbă în Range Rovere, Porsche-uri şi Mercedes-Benz-uri.
Testele cu Stingray ne arată o maşină cel puţin interesantă, nu?
Nimeni din echipă nu s-a arătat a fi interesat de o tură cu un Stingray, de exemplu, doar echipa tehnică fiind fericită să folosească maşinile pentru treburile uzuale. Ceea ce stârneşte valuri de invidie din partea noastră, dar nu şi a sponsorilor Chevrolet, pentru că nu stă nimeni să „surprindă” maseurul echipei când coboară dintr-un Corvette, şi nici nu se va isca vreun scandal dacă scouterul echipei îşi dă întâlniri amoroase cu o blondă la ieşirea din mall, într-un Camaro galben.
Acest Camaro galben!
Un contract cu atât mai păgubos pentru americanii de la GM, cu cât marca Chevrolet a fost retrasă din Europa, iar impactul echipei de fotbal britanice în afara Europei nu e atât de mare cât să acopere cele circa 450 de milioane de euro cât valorează contractul de sponsorizare pe şapte ani încheiat în iulie 2012.
Marcos Rojo, fan BMW, se întreabă: cum adică, să folosesc un Camaro drept armă? Niciodată!
OK, or fi maşinile europene mult mai bune decât cele americane, dar de aici să să nu te intereseze să conduci măcar un Corvette Stingray, să vezi diferenţele, nu e cale prea lungă? 🙂
Sursa: Daily Mail