Și-au pus iubitele la volan în două mașini aproape identice, Mercedes-AMG G 63

Publicat: 06 08. 2020, 18:03
Actualizat: 06 08. 2020, 18:07

Un Mercedes-AMG G 63 se duelează cu un… Mercedes-AMG G 63. Da, da, ați citit bine. Nu este, de fapt, un test al performanțelor, ci unul al reacțiilor șoferilor. Demonstrația a fost pusă la cale de un journalist britanic și de prietenul său specializat în tuning auto. Dar nu ei au fost cei care au condus mașinile, ci iubitele lor!

GALERIE FOTO

Gemenii AMG cu reputație de off-roadere ultra-capabile se aliniază la start pe asfalt! Cine câștigă: G 63 sau G 63? Doar nu credeți că vă spunem de pe acum cum se termină testul. Oricât de ciudat vi se pare să vedeți două modele identice la start, trebuie să știți că nu e un test al mașinilor, ci unul al reacțiilor șoferilor.

Cei care au pus la cale testul bizar sunt jurnalistul de la CarWow, Mat Watson, și de amicul său grec Yianni Charalambous, specializat în tuning auto. Dar nu ei au fost cei care au condus, ci iubitele lor. Mașinile folosite sunt chiar ale celor doi.

Fetele au la dispoziție cea mai recentă generație G 63. Dar cele două unități nu sunt tocmai identice. Cel negru poartă jante uriașe de 23 de inci, marca Vossen, și este echipat cu un body kit care să-i asigure o aerodinamică superioară off-roader-ului pătrățos, care este, prin definiție, un inamic al aerodinamicii.

G 63 de culoare roșie, care îi aparține lui Watson, a câștigat cursa cu start lansat de la 80 km/h. Schimbarea treptelor folosind padelele de pe volan la momentul potrivit a fost decisivă. Iubita lui Mat Watson s-a impus și la testul de frânare, deși conducea cu 16 km/h mai rapid decât viteza stabilită pentru această probă, de 112 km/h.

Despre Mercedes-AMG G 63

Mercedes-AMG G 63 are motorul V8 twin turbo de 4.0 dezvoltat de compania de la Affalterbach. Propulsorul dezvoltă 585 de cai putere și face vehiculul să accelereze dde la 0 la 100 km/h în 4,5 secunde.

Sunt cifre cu adevărat impresionante, pentru că Clasa G în versiune de top cântărește peste 2,6 tone și este un veritabil inamic al aerodinamicii. În 1979, când primul G a ieșit pe poarta uzinei Magna Steyr din Austria, acolo unde este construit și în zilele noastre, nimeni nu s-a gândit că modelul va avea, la un moment dat, veleități sport.

VIDEO: