Cota de piaţă a Dacia în Franţa a avansat la 5,8% în perioada ianuarie-octombrie din acest an, de la 4,91% în primele zece luni ale anului trecut, potrivit datelor prezentate luni de Asociaţia Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
Doar mărcile Lancia şi Jeep au consemnat creşteri mai puternice ale înmatriculărilor de autoturisme noi decât Dacia, însă cu vânzări mult mai mici. Astfel, Lancia a înregistrat un avans de 46,5%, la 5.422 unităţi, iar Jeep de 53,2%, la 1.511 unităţi.
TEST VIDEO cu Dacia Logan 10 ani. Premiantul.
Grupul Renault, de care aparţine Dacia, a înregistrat o creştere importantă a vânzărilor de autoturisme personale în Franţa, de 8,8% în primele zece luni ale anului comparativ cu acelaşi interval din 2013. Cu 383.903 de unităţi vândute, Renault a ajuns la o cotă de piaţă de 25,64% la finalul lunii septembrie.
Grupul Peugeot-Citroen are în continuare cea mai mare cotă de piaţă în Franţa, de 30,37% la finalul primelor zece luni, cu vânzări de 454.858 unităţi.
Mai multe detalii pe Mediafax.ro