Imagini şi detalii despre noul Volkswagen Golf 8

Autor: Cristian Agatie 30 aug. 2019 Știri auto

Viitorul Volkswagen Golf 8 este, probabil, cel mai aşteptat model al anului 2019, chiar dacă oficialii VW încearcă să mute atenţia către noua gamă de modele electrice I.D.. Faptul că acesta va avea premiera la Frankfurt, în timp ce prezentarea oficială a lui Volkswagen Golf 8 a fost amânată scoate în evidenţă importanţa pe care VW o dă noii sale game de modele electrice.

Fotografii ale viitorului Volkswagen Golf 8 au fost deja publicate online, în special după indiscreţia echipei care filma la Madrid un clip de prezentare a viitorului model. Cu toate acestea, VW a ţinut să prezinte acum două zile o imagine-teaser a viitoarei generaţii a bestseller-ului german. Aceasta a fost însoţită de cuvintele şefului de design al grupului Volkswagen, Klaus Bischoff, care pare să nu fie conştient de imaginile care circulă online de ceva vreme.

„În acest moment, nu vom dezvălui toate detaliile noului Golf, dar puteţi deja să vedeţi proporţiile sale elegante. Viitoarea generaţie va fi o adevărată desfătare pentru ochi!” a declarat acesta. Cuvintele de bază care definesc viitoarea generaţie a lui VW Golf sunt electrificare, digitalizare, conectivitate, conducere asistată şi funcţionalitate online.

Viitorul Volkswagen Golf 8 va fi primul model al producătorului din Wolfsburg care va afişa noul logo al companiei. De asemenea, în interior vom vedea o nouă generaţie a cockpit-ului digital Virtual Cockpit, cu ecrane mai generos dimensionate, în stilul celor de la Touareg. Un head-up display de dimensiuni neobişnuit de mari va fi folosit, de asemenea, în premieră. Comenzile vocale vor juca un rol important pentru accesarea celor mai multe funcţii ale maşinii, pe lângă comenzile tactile.

La baza gamei viitorului Volkswagen Golf 8 aşteptăm unităţi turbo pe benzină de 1,0 litru, cu puteri de 95 CP şi 115 CP, precum şi  unităţi cu patru cilindri  de 1,5 litri benzină (130 CP şi 150 CP, acesta din urmă cu sistem mild hybrid şi circuit electric de 48 V) şi 2,0 litri diesel (cu puteri între 136 CP şi 204 CP). Două versiuni hibride cu încărcare la priză vor fi, de asemenea, disponibile. Nu şi electrice, modelele ID vor fi singurele cu propulsie electrică 100%.

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide