Unul dintre cele mai importante festivaluri dedicate internetului si tehnologiei din Europa Centrala si de Est, ICEEfest s-a încheiat săptămâna trecută la Bucuresti.
Doua scene principale, 3 scene specializate si o zona outdoor, alaturi de un nou concept de entertainment (Summer Playground) i-au primit pe cei veniti la cea de-a 5-a editie a festivalului care a avut loc la Grand Cinema & More din Baneasa Shopping City.
O galerie foto cu principalele momente din festival poate fi văzută pe Facebook, aici. Tot pe Facebook vă puteţi regăsi în poze, dacă aţi fost la festival, aici.
Oamenii de la ICEEfest
· 3.350 de participanti, in crestere cu 21% fata de anul trecut (2.768) si nu mai putin de 95% fata de 2014 (1.420)
· 137 de speakeri, traineri internationali si artisti, cu 34 mai multi decat la editia precedenta
· 17 tari au fost reprezentate la festival. 70% din participanti au fost din Romania, celelalte procente fiind: Grecia 6%, Moldova 3%, Marea Britanie 3%, Polonia 3%, Ucraina 2%, Cehia 2%, Bulgaria 2%, Ungaria 2%, Sebia 1.5%, SUA 1%, Rusia 1%, Emiratele Arabe Unite 1% şi alte ţări Iran, Suedia, Danemarca, Germania – cu procente mai mici de 1%
· 6 comedianti romani (Claudiu „Teo” Teohari, Sergiu Floroaia, Raul Gheba, Silviu Gherman, Alex Coteţ si Toma Alexandru) au incalzit atmosfera cu parodii bazate pe prezentarile din cadrul festivalului, in a doua seara de ICEEfest
· 1 show de Stand Up Comedy alaturi de Jeff Leach, gazda si entertainer-ul festivalului
· 3 trupe au susţiut concerte live la festival: ROA, Golan si Silviu Pasca Band.
Comunitatea ICEEfest
Aplicatia ICEEfest a fost cel mai bun instrument pe care participantii l-au avut la indemana pentru a fi la curent cu tot ceea ce s-a intamplat in cele doua zile de festival.
Iar daca in 2015 aceasta comunitate strangea 1.305 utilizatori, anul acesta vorbim despre 3.053 de useri care au ales sa se informeze si sa comunice cu ajutorul aplicatiei.
Un instrument esential de networking intre organizatori, participanti si speakeri, aplicatia este activa tot timpul anului iar membrii comunitatii primesc, pe langa informatii calde despre festival, bilete la pret redus sau chiar gratuitati.
Acoperirea ICEEfest
Conform monitorizarii realizate de MediaTrust, aceasta editie a festivalului a primit urmatoarele mentiuni:
· 1.256 in social media
· 773 in presa online
· 14 in ziare/ reviste
· 11 in TV
· 5 in radio
In total, in perioada 1 mai -15 iunie, au existat 2.057 mentiuni referitoare la ICEEfest 2016 in media si pe canalele de socializare din Romania (în crestere de la 1.800 anut trecut).
La toate astea se adauga zeci de aparitii pe plan international.
Continutul ICEEfest
In cele doua zile ale festivalului s-au adunat peste 60 de ore de continut.
Majoritatea prezentărilor (cu excepţia celor pentru care nu exista acordul speakerilor) vor fi disponibile în platforma ICEE Academy pentru cei care au participat deja la una dintre ediţiile trecute, dar şi pentru cei care vor să participe la ediţia de anul viitor.
· Toate prezentările din ICEE Academy sunt şi vor fi oferite gratuit celor care au avut un bilet la ICEEfest, indiferent de ediţie. Cei care nu au fost la festival dar doresc să vadă prezentările o vor putea face contra cost.
Tot acolo gasiti deja prezentările din anii trecuţi. Unele dintre ele sunt încă foarte actuale. Altele sunt relevante pentru a evalua tendinţele pieţei şi evoluţia ei şi a decide dacă s-au confirmat teoriile expuse în trecut.
ICEEfest este organizat în parteneriat cu publicul care investeste în fiecare an în cumpărarea unui şi este prezentat, încă de la prima ediţie, din 2012, de partenerul său principal, Orange.
Parteneri importanţi ai ediţiei din acest an au mai fost Xaxis, Jacobs si Volkswagen.
Festivalul a mai fost susţinut de BCR, Prometheus, Mather Economics, Seller Engine, Admiral Markets, TP Link, Uber, Mira, Dent Estet, iFuse, Ciuc, Pepsi şi alti susţinători, vizibili pe site-ul oficial.