Iată ce bunătăţi ţi-a pregătit ProMotor în revista de aprilie
Există indicii din ce în ce mai clare că universul auto aşa cum îl ştim noi va dispărea. Dezbatem subiectul într-un material amplu, în care prezentăm detaliat semnalele… electrice.
Dacă maşinile electrice ale viitorului o să arate precum NanoFlowcell Quant, noi promitem să depunem efortul de a ne obişnui cu ideea
După care vorbim cu posesorul primei Tesla Model S din România, maşina eco care a declanşat revoluţia electrică. Apoi trecem la disputa Carlos Ghosn vs. Carlos Tavares, două entităţi ale industriei auto a căror prietenie s-a transformat într-o rivalitate puternică.
Testele lunii îi aduc în prim plan pe noul Mercedes-Benz C-Class, a cărui evoluţie demonstrează că alintul „baby Benz” nu îl mai caracterizează. Compacta franceză Renault Mégane primeşte un facelift care să-l ţină în gardă pentru următorii doi ani, iar noi am avut ocazia să-i descoperim noutăţile. Britanicul MINI a mai crescut un pic, nu doar din punctul de vedere al dimensiunilor, ci din punctul de vedere al versatilităţii. Noi l-am descusut pentru a-i afla secretele.
Noul C-Class nu mai este „baby-Benz”, ci mai degrabă „young Master Benz”
Noul BMW Seria 2 a ajuns în România, sub forma lui M 235i, aşa că l-am scos la joacă împreună cu un nipon veşnic tânăr: Nissan 370Z Roadster. S-a lăsat cu frâne încinse şi chiar un pic de fum, în ciuda vremii ploioase.
Pe final am relatat pe larg aventurile noastre prin Europa cu Opel Insignia, în drumul către şi dinspre Geneva. Şi am reuşit să obţinem un interviu cu omul care a creat formele delicioase ale noii Insignia şi care a schimbat radical faţa OPEL în ultimii ani – Malcolm Ward.
Dacă crezi că pofta de citit n-o să-ţi fie saturată cu tot ceea ce am prezentat mai sus, avem o veste bună pentru tine: Pachetul Pentru Domni – adică un pachet format din revistele ProMotor, GQ şi Playboy – la doar 15 lei. Ah, şi îţi vine acasă, gratuit. Noi am numi asta o ofertă de nerefuzat, însă o lăsăm la latitudinea ta.
Lectură plăcută!