Primele imagini randate cu viitorul Hyundai Tucson indică un design mult mai radical decât anticipam. Dacă grila multifuncțională a radiatorului a mai fost redată destul de exact, partea din spate este o noutate absolută.
Imaginile randate au fost realizat de studioul coreean Kksstudio pe baza fotografiilor spion și au fost preluate de Korean Car Blog. Potrivit jurnaliștilor coreeni, imaginile reproduc cu fidelitate de 98% designul final al viitorului Hyundai Tucosn. Acesta urmează să ajungă în Europa în a doua jumătate a anul viitor. O încercare de randare a viitorului Tucson a fost făcută și de rușii de la Koleca.ru, dar aceasta nu este la fel reușită.
Realizată în linii mari după conceptul Vision T expus în noiembrie la Los Angeles, a patra generație a lui Hyundai Tucson introduce un nou limbaj de design în gama de SUV-uri a coreenilor. Grila frontală este originală, la fel ca și blocurile optice spate.
În partea frontală, atenția este atrasă imediat de grila „diamond”, care integrează numeroase elemente luminoase LED triunghiulare. În partea din spate remarcăm o semnătură luminoasă nouă model „gheare de tigru”, cu o bandă luminoasă care se întinde pe toată lățimea hayonului, unind cele două blocuri optice.
Mai puțin originale se arată pasajele roților, a căror formă parțial rectangulară amintește prea mult de SUV-urile actuale Toyota, în special RAV4. Pe de altă parte, prin „faldurile” panourilor laterale și linia descendentă a acoperișului, viitorul Hyundai Tucson se apropie destul de mult de liniile îndrăznețe ale lui Lamborghini Urus.
Prea multe detalii tehnice nu se cunosc în acest moment, dar putem anticipa că pe piața europeană Tucson va fi echipat cu noul motor de 1,5 litri/160 CP care a debutat pe i30 după facelift. Este vorba de o motorizare electrificată cu sistem mild hybrid de 48 V, dar care în cazul lui Tucson va avea și o versiune full hybrid.
Desigur, fiind vorba de Europa, nu excludem o motorizare diesel, chiar dacă restricțiile de mediu sunt draconice. Ne așteptăm ca Hyundai să nu dezvolte unități noi, ci să le optimizeze pe cele existente – deci 1.6 CRDi cu 136 CP sau (nu foarte probabil) 2.0 CRDi cu 180 CP.