VIDEO – Hyundai Santa Fe ajunge în România și atacă segmentul premium. Spațiu, confort și dotări într-un pachet atractiv

Autor: Ionuț Vîlciu 28 oct. 2024 Știri auto

Noua generație Hyundai Santa Fe este acum disponibilă și în România. Cel mai mare model pe care coreenii îl vând în Europa are o abordare nou-nouță asupra segmentului SUV-urilor de clasă medie.

Cu cea de-a cincea generație Hyundai Santa Fe am făcut cunoștință în vara anului trecut, odată cu prezentarea oficială a noului SUV de clasă medie din oferta Hyundai. Noul model are un stil complet diferit, comparativ cu predecesorul său, oferind un design mai pătrățos, mai mult spațiu și dotări de confort demne de un model din clasa premium.

Noua generație mizează pe un design cu suprafețe verticale, care să maximizeze spațiul interior. Mașina are un ampatament mai lung, de 2.815 mm, pentru mai mult spațiu în cabină. Noul model măsoară 4.830 mm în lungime, este lat de 1.900 mm și este înalt de 1.720 mm. În plus, Hyundai se mândrește cu un hayon cu deschidere amplă, care dezvăluie un portbagaj generos, cu un volum de 725 de litri. Portbagajul este cu 91 de litri mai mare decât cel al vechii generații.

Hyundai Santa Fe 2024 oferă dotări ce vor satisface pe toată lumea

În România, Hyundai Santa Fe este disponibil în două niveluri de echipare și două motorizări. SUV-ul coreean are un preț de pornire de 52.995 de euro pentru nivelul de echipare Luxury, cu motorizare full hibridă de 1.6 litri și 215 CP. Aceasta vine în standard cu faruri full LED, jante din aliaj de 20 de inch, hayon cu acționare electrică, instrumentar de bord digital de 12.3 inch și head-up display, dar și scaune față și banchetă încălzite.

Noi am condus echiparea de top Calligraphy, un exemplar dotat cu motorizarea plug-in hybrid de 252 CP. La baza acesteia se află tot un motor de 1.6 litri, fiind asistată de un motor electric pentru un total de 252 CP. Toată puterea ajunge la cele patru roți prin intermediul unei transmisii automate cu șase trepte.

Finisajele interioare ale acestei versiuni îi vor satisface chiar și pe cei mai exigenți. Materialele moi, plafonul tapițat cu alcantara și multitudinea de reglaje electrice – inclusiv pentru coloana de direcție – fac din Santa Fe unul dintre cele mai interesante modele din segment. Un exemplar precum cel condus de noi, în echiparea de top Calligraphy și motorizarea hibridă cu încărcare la priză costă 56.600 de euro prin Programul Rabla.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: ProMotor


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide