Hyundai România derulează o campanie de rechemare în service pentru modelele Tucson și Santa Fe
Hyundai Auto Romania a notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor despre începerea unei campanii de rechemare în service pentru modelele Hyundai Tucson NX4e si Santa Fe (TM) – verificare siguranta eCall si serie de sasiu. Sunt afectate 163 de vehicule.
Hyundai Auto România recomandă clienților notificați să se prezinte în cel mai scurt timp posibil în unitățile service autorizate pentru efectuarea gratuită a lucrărilor incluse de această campanie.
Posesorii de autovehicule Hyundai având dată de producție în intervalele precizate au posibilitatea de a se adresa oricărui reparator autorizat Hyundai Auto România pentru o confirmare privind aplicabilitatea campaniei asupra unităților deținute. Campania se aplică strict anumitor autovehicule din modelele mai jos menționate, produse în anumite intervalele, identificate de către reparatorii autorizați Hyundai prin seria de șasiu.
Campanie rechemare service – verificare siguranță eCall și serie de șasiu la modelele Hyundai TUCSON NX4e și SANTA FE (TM)
Modele afectate: Hyundai NX4e (HEV și MHEV); Santa Fe TM PE; Santa Fe TM PE (HEV);
-Nu influențează siguranță autovehiculelor afectate;
-Nu există incidente raportate de funcționarea necorespunzătoare a sistemului în cauza;
Pentru orice detalii privind campaniile de recall Hyundai la nivel național, va rugăm să contactați reprezentanții Hyundai Auto România sau cel mai apropiat reparator autorizat.
Intră în GALERIE FOTO
Hyundai România derulează o campanie de rechemare în service și pentru modelul i20
În urmă cu o săptămână, Hyundai a anunțat o altă rechemare în service. Modelul vizat atunci era Hyundai I20 cu un număr de 402 vehicule afectate. Hyundai a notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor despre începerea unei campanii de rechemare în service: Hyundai I20 (PB) – instalare cablu extensie TMK.
De asemenea, Hyundai România a mai derulat o campanie de rechemare în service în luna noiembrie 2020. Model afectat atunci era Hyundai Kona Electric, iar clienții trebuiau să vină în service pentru verificarea și actualizarea softului sistemului BMS (Battery Management Software).