Hyundai România derulează o campanie de rechemare în service. Modelul vizat este Hyundai I20
Hyundai Auto România derulează o campanie de rechemare în service. Sunt afectate un număr de 402 vehicule Hyundai i20.
Hyundai a notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor despre începerea unei campanii de rechemare în service: Hyundai I20 (PB) – instalare cablu extensie TMK.
Compania recomandă clienților notificați să se prezinte în cel mai scurt timp posibil în unitățile service autorizate pentru efectuarea gratuită a lucrărilor incluse de această campanie.
Posesorii de autovehicule Hyundai având dată de producție în intervalele precizate în formularul de notificare au posibilitatea de a se adresa oricărui reparator autorizat Hyundai Auto România pentru o confirmare privind aplicabilitatea campaniei asupra unităților deținute.
Campania se aplică strict anumitor autovehicule din modelele mai jos menționate (în formular), produse în intervalele mai jos precizate, identificate de către reparatorii autorizați Hyundai prin seria de șasiu.
Campanie rechemare service – instalare extensie cablu TMK (Tire Mobility Kit) la modelul Hyundai i20 (PB)
• Modele afectate: Hyundai i20 (PB);
• Nu influențează siguranță autovehiculelor afectate;
• Nu există incidente raportate de funcționarea necorespunzătoare a sistemului în cauza.
Pentru orice detalii privind campaniile de recall Hyundai la nivel național, va rugăm să contactați reprezentanții Hyundai Auto România sau cel mai apropiat reparator autorizat.
Vezi aici formularul de notificare
”Vor fi trimise scrisori personalizate de informare tuturor utilizatorilor de autovehicule afectate de această Campanie de Rechemare și pentru care deținem date de contact corecte și complete (min: nume, adresă) cu indicația de a se prezenta la cel mai apropiat Atelier Hyundai din Rețeaua autorizată Hyundai Auto România. Scopul acțiunii: instalare cablu extensie a kid-ului de pană. Operațiunea nu presupune costuri din partea clienților. Durată aproximativă de intervenție este de 0.2 ore)” se arată formularul de notificare.
Hyundai România a mai derulat o campanie de rechemare în service în luna noiembrie 2020. Model afectat atunci era Hyundai Kona Electric, iar clienții trebuiau să vină în service pentru verificarea și actualizarea softului sistemului BMS (Battery Management Software) la modelul Hyundai Kona Electric (EV).