Producătorul coreean se întoarce la a folosi comenzi fizice în mașinile sale după ce clienții și-au arătat nemulțumirea legată de ecranele tactile ce sunt montate în noile automobile.
Una dintre tendințele industriei auto este de a folosi cât mai multe ecrane la bordul mașinilor. Producătorii aleg această soluție pentru că oferă un aspect mai „curat” interiorului, dar și din motive de costuri, pentru că nu trebuie să dezvolte un întreg panou de comenzi pentru diferite modele, ci doar să integreze funcții, precum climatizarea, în interfața ce rulează pe ecranele planșei de bord.
Însă, clienții americani nu sunt tocmai fanii acestui nou trend, iar Hyundai revine la comenzi fizice în mașinile sale tocmai din cauza reacțiilor pe care ecranele tactile le-au stârnit în rândul clienților, relatează Carscoops.
Producătorul coreean de automobile a recunoscut că a făcut o greșeală mizând atât de tare pe ecranele tactile, așa cum au făcut multe mărci în ultimul deceniu. Acest lucru a nemulțumit clienții americani, care preferă comenzile fizice.
Tehnologia ecranelor tactile a permis producătorilor auto să creeze aerisite și să pună la dispoziție șoferului mai multe configurații ale funcțiilor unei mașini, lucru care nu ar fi fost posibil cu butoane fizice.
Atunci când mașina este staționată, folosirea acestor ecrane este la fel de ușoară precum utilizarea unui telefon sau a unei tablete. Lucrurile se complică atunci când ne putem în mișcare, moment în care comenzile fizice sunt o variantă mult mai ușor de utilizat.
Hyundai a observat atitudinea clienților americani și a decis să revină la comenzi fizice. Acest lucru poate fi văzut pe câteva modele din gama producătorului coreean, cum ar fi Hyundai Ioniq 5 facelift sau Tucson facelift. Ambele modele au primit actualizări care aduc la interior o consolă ce integrează comenzi fizice, pe lângă ecranele tactile deja prezente.