Noua transmisie cu şase trepte are un design ultra compact, ce îi permite să fie mai uşoară cu 12 kilograme, să îmbunătăţească substanţial consumul de carburant, cu până la 12% şi să aibă cu 62 de componente mai puţin decât vechea variantă cu 5 trepte. Realizată pentru a fi cuplată atât la motare diesel cât şi pe benzină, noua cutie va ajunge să fie montată pe 16 modele diferite Hyundai. Şi nu ar fi exclus să ajungă şi la sora Kia.
De altfel, oficialii asiatici se laudă că noua lor realizare este cea mai compactă, mică şi uşoară transmisie automată cu şase trepte de pe piaţă. Debutul va avea loc pe Hyundai Grandeur alături de un propulsor V6 de 3,3 litri, acolo unde vedem o îmbunătăţire de 12,2% a consumului de combustibil şi o acceleraţie de la 0 la 100 km/h mai mică, 7,8 secunde în loc de 8. O îmbunătăţire semnificativă se poate observa şi la repriza 60-100 km/h, de la 4,5 secunde la 4 secunde.