Hyundai lansează o marcă de lux
Hyundai pregăteşte o divizie de lux, cu o identitate de marcă distinctă pentru a intra pe piaţa automobilelor premium. Noul brand nu va fi lansat pe o piaţă matură, ci va fi propus întâi pieţei din China începând cu 2010, după care ar putea face pasul şi spre Europa, sau chiar Statele Unite ale Americii.
Informaţia a ajuns în presă în urma interviului acordat de Young-Key Koo, director de vânzări în cadrul companiei, pentru China Daily: " În 2010, vom lansa oficial un brand de lux, cu un nou nume şi un nou logo ce va reuni toate modelele premium cosntruite de noi". Pentru a se plasa pe segmentul de lux, odată cu lansarea diviziei premium, Hyundai pregăteşte şi două noi modele sub noul brand.
Conform aceleaşi surse, gama brandului de lux ar putea fi una destul de bogată, urmând să se lanseze unul sau două modele în fiecare an pentru a îşi consolida imaginea de marcă premium. Mai mult de atât, Koo recunoaşte că Hyundai va adopta o strategie similară cu cea a rivalilor japonezi.