Hyundai lansează o ediție specială pentru Ioniq 5 pentru a celebra 100 de ani de Disney
Hyundai a dezvăluit o ediție specială pentru electricul Ioniq 5, creată pentru a sărbători 100 de ani de Disney. Vor fi construite doar 1.000 de exemplare aniversare.
Hyundai se alătură campaniei de celebrare pentru cea de-a 100-a aniversare a Disney cu o nouă ediție specială. După ce și-a făcut prima apariție sub formă de concept la Salonul Auto de la New York din 2023, Ioniq 5 Disney100 Platinum Edition a fost dezvăluit în forma de producție în timpul emisiunii „Dancing with the Stars.”
Noua ediție specială a rezultat din parteneriatul dintre Hyundai și Disney, iar printre diferențele principale putem numără nuanța de caroserie Gravity Gold cu finisaj mat, jante cu design inspirat de universul Disney, dar și diferite logo-uri ce au fost presărate pe și în mașină.
„Colaborarea Disney cu Hyundai pentru Ioniq 5 Disney100 Platinum Edition demonstrează parteneriatul strâns și creativ dintre cele două mărci ale noastre”, a declarat Andrew Messina, SVP vânzări al Disney. „Pe măsură ce sărbătorim 100 de ani de la The Walt Disney Company, continuăm să ne arătăm puterea ca lider în conținut live și modul în care mărcile pot fi parte a ceva minunat alături de noi.”
Hyundai Ioniq 5 primește o ediție specială, creată în colaborare cu Disney
Hyundai Ioniq 5 Disney100 Platinum Edition primește și o serie de logo-uri speciale la exterior, dar și la interior, cu jante care imită, mai mult sau mai puțin urechile rotunde ale lui Mickey Mouse. De asemenea, sistemul de infotainment va afișa de fiecare dată când pornești mașina logo-ul Disney, ca parte a acestei ediții speciale.
Această ediție limitată va fi pusă în vânzare la începutul lui 2024, iar Hyundai intenționează să asambleze doar 1.000 de unități din ea. Mașina face parte din campania extinsă de marketing a companiei coreene, care include publicitate, evenimente, conținut nou și merchandising, toate concepute pentru a sărbători cea de-a 100-a aniversare a Disney. Disney100 este o sărbătoare de un an care va oferi fanilor și familiilor de toate vârstele oportunitatea de a-și retrăi amintirile dragi Disney și de a crea noi povești emoționante, spun cele două companii.