Producătorul coreean şi-a dat seama că tot mai mulţi leaderi mondiali devin tot mai interesaţi de emisiile foarte mari ale limuzinelor şi vehiculelor 4×4 folosite până acum, dar şi de costurile pe care acestea le implică în asemenea vremuri de criză. De aceea Hyundai va construi o întreagă nouă gamă de maşini pe baza micuţului i10.
Propulsat de un motor de 1,2 litri, modelul este capabil de doar 119g de CO2 pe fiecare km şi este uşor de manevrat prin imensa mulţime de adulatori. Plafonul spate a fost ridicat pentru a face loc pasagerului important să stea în poziţia drepţi sau pe un scaun reglabil electric preluat direct la Grandeur. S-a renunţat la decoraţiunile din piele, scaunele fiind acum acoperite de o ţesătură lucrată manual de călugări indieni din oraşul Utta Bullacs, materialul fiind denumit de către specialiştii Hyundai "holly sheet".
Deşi detaliile cu privire la securitatea maşinii sunt din motive evidente, confidenţiale, coreeni au anunţat totuşi că modelul beneficiază de un sistem avansat de închidere centralizată, în timp ce plafonul este creat dintr-un material special, denumit Armour Protecte Roof Integrated Lining, dezvoltat pentru a fi folosit iniţial în cursele de bărci cu motor din Elveţia.
Pentru a îndeplini targetul de reciclabilitate, o mare parte din armură este realizată din material complet organic, realizat din extract de fasole combinat cu răşină culeasă în mod natural. Toate acestea cresc greutatea modelului cu doar 25 de grame. Precum restul modelelor Hyundai, noul i10 Papa Mobil vine cu o garanţie completă de cinci ani, complet transferabilă noilor proprietari după alegerile generale, loviturile de stat sau chiar alegeri anticipate.