Hyundai i10 N Line a intrat în fabricație la uzina Hyundai Assan Otomotiv Sanayi din Izmit, Turcia. i10 devine astfel cel de-al patrulea model al gamei Hyundai care primește acest nivel de echipare.
Versiunea sportivă a modelului de clasă mini Hyundai introduce elemente de design caracteristice care scot în evidență caracterul dinamic al versiunii N Line. Acesta este scos în evidență de designul barei de protecție și al grilei frontale inspirat de modelele Diviziei de Performanta Hyundai „N”. În plus, jantele din aliaj cu diametrul de 16 inchi reprezintă o propunere unică în segment.
La interior, volanul și schimbătorul de viteze personalizate cu logo-ul „N”, gurile de aer cu accente de culoare roșie, scaunele sport și pedalele cu inserții metalice contribuie la ambianța plăcută.
Versiunea N Line a lui Hyundai i10 este propulsată de un motor turbo pe benzină cu trei cilindri de 1,0 litru, care dezvoltă o putere de 100 CP și un cuplu maxim de 172 Nm. Acesta este cuplat la o cutie de viteze manuală cu cinci trepte. Producătorul coreean nu a oferit alte informații în ceea ce privește specificațiile tehnice, performanțele sau cifrele de consum.
În mod surprinzător, Versiunea N Line a lui Hyundai i10 are o gardă la sol ceva mai mare decât în cazul modelelor standard – 152 mm față de 149 mm. Acest lucru se datorează, cel mai probabil, roților mai marie, pe 16 inchi.
Noul Hyundai i10 N Line va fi disponibil pentru comandă din vara acestui an, cu toate că e puțin probabil că va fi oferit în România. În acest moment, niciunul dintre modelele N Line din portofoliul Hyundai nu se comercializează în România.
Actuala generație a lui i10 a debutat toamna trecută, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Gama de motorizări a modelelor standard include două unităţi pe benzină, una de 1,0 litru cu trei cilindri, care dezvoltă 67 CP şi cealaltă cu patru cilindri, de 1,2 litri/84 CP. Ambele sunt disponibile fie cu o cutie manuală, fie cu una robotizată, ambele având cinci trepte.