Hyundai derulează o acțiune de recall pentru un model foarte popular. Care este motivul?

Autor: Mihai Morcovescu 20 ian. 2022 Știri auto

Hyundai a demarat o acțiune de rechemare în service pentru peste 700 de automobile din cauza unei erori apărute la instrumentarul digital. Este vorba despre versiuni hibride ale SUV-ului Santa Fe cu facelift.

Se pare că display-ul de 12,3 inch ar fi fost realizat folosindu-se rezistențe necorespunzătoare. Asta înseamnă că ceasurile de bord și comenzile ar putea să nu fie lizibile dacă temperaturile exterioare sunt extrem de scăzute.

Această eroare de software este catalogată drept „periculoasă” și sporește riscul de producere a accidentelor.

Peste 700 de exemplare Hyundai Santa Fe sunt rechemate în service

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Producătorul de automobile din Coreea de Sud a luat cunoștință de această problemă pe 26 noiembrie 2021 și a demarat imediat o investigație. Deși nu s-au constatat incidente ca urmare a acestei probleme în SUA, a fost luată decizia de a iniția o acțiune de „recall”.

Problema a fost constatată la 293 de exemplare Hyundai Santa Fe HEV și 421 de modele Santa Fe PHEV. Este vorba despre versiunile cu facelift în cazul ambelor modele. Mașinile au fost fabricate între 25 octombrie și 1 decembrie 2021.

Proprietarii vor fi notificați cu privire la rechemarea în service. EI vor beneficia gratuit de înlocuirea instrumentarului de bord la orice dealer Hyundai. Atât dealerii, cât și proprietarii vor fi anunțați cel târziu pe 25 februarie 2022.

Vânzările modelului Santa Fe plug-in-hybrid facelift au debutat în urmă cu câteva luni în SUA. Acesta este alimentat de un motor pe benzină Smartstream T-GDi de 1,6 litri, care lucrează în combinație cu o unitate electrică de 91 CP. Puterea totală generată este de 265 CP și 350 Nm de cuplu. Ansamblul este conectat la o baterie de 13,8 kWh.

Sursa: Carscoops


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: Hyundai


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide