Făcând abstracţie de OZN-ul Civic de pe şosele, conceptul Remix ar da foarte bine într-o atmosferă de discotecă, deşi neoanele şi efectele luminoase nu abundă. În acest caz, argintiul caroseriei este de bun augur, punând în evidenţă detaliile coloristice aproape exuberante.
Stopuri roz, faruri albastre, discuri de frână galbene, etriere roşii, tuşe de neon în spoiler şi pe laterale – pe o altă caroserie poate nici nu le-am fi observat. Însă aici, suprafeţele ample şi întretăierile drepte sunt folosite în exces, ceea ce duce la remarcarea imediată a detaliilor mai sus amintite.
De fapt, Remix este o maşină foarte simplă, „după vorbă, după port”. Partea frontală pare cam dezechilibrată, farurile fiind extrem de mici în comparaţie cu uriaşa grilă-fantă. De fapt, cei care îşi amintesc de pick-up-ul Ridgeline, special conceput pentru piaţa americană, nu vor mai fi miraţi de acest aspect masiv. Din spate, lucrurile stau şi mai interesant, de parcă japonezii ar fi „remixat” un spate de camionetă oldtimer. Într-un viitor apropiat, DHL sau UPS ar putea folosi o flotă de Remixuri…
Celor tentaţi să aplaude aspectul de carlingă al cabinei pasagerilor le vom sugera mai întâi să arunce un ochi la Saab Aero X sau chiar la Skoda Roomster. În funcţie de gusturile fiecăruia, Remix beneficiază de o relativă cursivitate, parbrizul negru făcând oarecum pereche cu hayonul de asemenea negru.
Deocamdată, Remix rămâne doar la stadiul unui concept pe care designerii mai trebuie să îl dezvolte. Mai încolo poate va fi vorba şi de o parte tehnică, însă acum japonezii s-au mulţumit doar cu partea estetică.