Honda – Live Every Litre
Honda Motor Europe lansează astăzi ‘Live Every Litre’, un
proiect care aduce cliențlilor din Europa noul hibrid sport CR-Z.
Autoturismul va fi echipat cu camere care vor înregistra
experienţele participanţilor în călătoriile sau provocările de-a
lungul Europei. De asemenea, Claudio Von Planta, producătorul
elveţian de film, câştigător al numeroase premii, va filma
aventurile acestora, pentru a realiza un documentar unic. Modelul
CR-Z va fi urmat îndeaproape de Claudio şi de echipa sa pe perioada
în care participanţii călătoresc în cadrul evenimentului sau pe
perioada călătoriei pe care şi-au dorit întotdeauna să o
realizeze.
Toate reacţiile, emoţiile şi experienţele lor vor fi captate de
camere şi montate într-un film specific referitor la această
călătorie. Documentarul va include poveştile unice ale diverselor
grupuri care iau parte la campania ce le oferă şansa de a fi
implicaţi în acest proiect grandios. Evenimentul va avea loc în
luna mai a acestui an, înainte ca modelul CR-Z să fie pus în
vânzare, oferind astfel publicului posibilitatea fără precedent de
a avea acces la primul hibrid manual cu 6 viteze din lume.
Evenimentul va da posibilitatea europenilor de a vedea, iar pentru
participanţii norocoşi de a experimenta noul coupe. Noul hibrid
sport este foarte potrivit pentru o asemenea misiune, dupa cum
explică Ken Keir, Senior Vice President al Honda Motor Europe:
„Considerăm că versiunea CR-Z este vehiculul perfect pentru această
campanie activată în social media, deoarece combină nivelul de
emisii scăzute cu o experienţă distractivă.
Capacitatea de a modifica dinamica autoturismului cu ajutorul
sistemului de condus cu 3 moduri al CR-Z va oferi personajelor
filmului nostru plăcerea de a conduce în oraşe sau pe drumurile din
afara oraşelor.” Pentru a avea o şansă de a participa la acest
grandios proiect sustinut de social media, doritorii trebuie să se
înscrie pe www.liveeverylitre.com, unde
pot opta pentru tipul de călătorie, provocare sau traseu pe care
doresc să le urmeze la volanul unui CR-Z. Aceste experienţe sunt
generate în totalitate de utilizator, care poate doreşte să o ceară
în căsătorie pe prietena sa la Paris, să îşi ia trupa pentru a
cânta la un eveniment de caritate, să caute o rudă de mult pierdută
de-a strămoşilor săi ori doar să se plimbe pe drumurile la care a
visat mereu. Odată ce au aplicat, ei îşi pot promova experienţele
online prin canalele social media pe care le aleg. Prin website-ul
Live Every Litre ei pot descărca widget-uri pentru a face cunoscută
experienta şi prietenilor, familiei, colegilor sau
comunitătilor.
Regizorul va lucra împreună cu un grup independent de bloggeri
care se va alătura campaniei noastre pentru a alege distribuţia
finală, pe baza poveştilor vizionate care au fost apreciate şi
preferate de public . Honda sparge tiparele cu Live Every Litre,
aşa cum spune Laura Price, PR Executive în cadrul Honda Motor
Europe: „Live Every Litre va oferi consumatorilor de media online
şansa de a face ceva unic şi diferit. Sperăm să dăm oamenilor
posibilitatea de a-şi satisface Comunicat de presă ambiţiile şi de
a experimenta ceva ce nu pot face în viaţa de zi-cu-zi.
Mare parte din această campanie se va baza pe impresiile de
grup, cu participanţi şi alte persoane online stabilind rezultatul
final, ceea ce face ca acest proiect să fie atât de interesant.”
Rutele şi călătoriile care vor face parte din proiectul Live Every
Litre nu vor fi decise până când toţi potenţialii participanţi nu
vor completa aplicatia lor pe website şi până ce comunitatea nu va
vota. Sesiunea pentru completarea aplicațiilor se va deschide
imediat şi se va închide la data de 15 martie 2010, cu începutul
călătoriei stabilt pentru luna mai, iar fanii vor putea viziona
aventura în transmisie directă pe site-ul Live Every Litre.