Noul Honda CR-V aduce cel mai avansat şasiu din istoria modelului. Este vorba de o platformă rigidă care utilizează materiale uşoare şi rezistente. Un nou tip de oţel cu o rezistenţă ridicată, este folosit pentru prima dată pentru noul CR-V, care reprezintă 9% din şasiul şi caroseria modelului. Procesul de asamblare a caroseriei implică montarea întregului cadru interior, urmat de cadrul exterior şi apoi de îmbinări.
Sistemul de suspensie MacPherson faţă oferă o manevrabilitate mai bună şi o rigiditate longitudinală redusă, în timp ce noua suspensie multi-link spate oferă o stabilitate geometrică la viteze mari. Sistemul de direcţie al noului CR-V este special adaptat pentru piaţa europeană pentru a oferi feedback precis. O bară de stabilizare solidă reduce ruliul caroseriei, în timp ce o nouă structură sub-cadru din cauciuc îmbunătăţeşte izolarea fonică faţă de modelul anterior CR-V.
Honda Agile Handling Assist (AHA) este montat pentru prima dată pe CR-V. Sistemul electronic de stabilitate a fost adaptat special pentru condiţiile de drum şi stilurile de condus din Europa.
Cea mai recentă tehnologie pentru tracţiune integrală Honda – Real Time AWD cu Intelligent Control System – este disponibilă ca opţiune pe noul CR-V. Actualizările software pentru sistemul AWD au ca rezultat posibilitatea de a trimite până la 60% din cuplu la roţile din spate atunci când este necesar, în special în timpul urcării unei pante.
Noua platformă CR-V încorporează structura caroseriei ACE (Advanced Compatibility Engineering), care utilizează o reţea interconectată de cadre frontale pentru a absorbi şi a deflecta energia dintr-o coliziune frontală. Sistemul Honda nu este conceput doar pentru „autoprotecţie”, ci şi pentru a minimiza daunele altor vehicule în cazul unei coliziuni frontale prin tehnica de „compatibilitate” care absoarbe energia de impact şi o deflectă prin căi multiple de încărcare departe de celula pasagerilor din maşină.
Primele livrări ale noului Honda CR-V în Europa sunt aşteptate în toamna anului 2018, disponibile cu un motor pe benzină de 1,5 litri VTEC TURBO, iar după începutul anului 2019 va fi introdus şi versiunea hibridă.