Honda la Geneva 2011
Conceptele vor fi lansate ca parte a proiectului Honda – „Road
to Zero Emissions” – ilustrând tehnologia actuală de hibrizi
alături de tehnologia revoluţionară a vehiculelor plug-in şi scopul
final al vehiculelor electrice pe bază de celule de combustibil,
precum modelul Honda FCX Clarity.
Ambele vehicule sunt parte esenţială a Honda Electric Mobility
Network (Reţeaua de Mobilitate Electrică a Honda), o abordare
globală a companiei privind reducerea emisiilor CO2 prin
intermediul unor produse inovatoare, de gestionare a energiei şi
tehnologii de producere a energiei.
Conceptul EV sugerează intens direcţia şi stilul Honda pentru
producţia din perioada următoare privind vehiculul cu baterii
electrice, Fit EV, care va fi lansat în SUA şi Japonia în 2012.
Toate modelele cu platformă de tip hibrid plug-in dezvăluie noua
generaţie Honda, privind tehnologia dublei motorizări hibride, care
va fi lansată tot în 2012.
Conceptul Honda
EV
Conceptul EV este proiectat pentru a satisface nevoile zilnice
de deplasare pe distanţe medii şi utilizează acelaşi model pentru
cinci locuri, regăsit şi la automobilele de tip hatchback,
(cunoscut sub numele de Jazz în Europa).
Conceptul Honda EV va avea o autonomie estimată la 160 km ciclu
urban. Autonomia creşte prin utilizarea unui sistem electric de
condus inovator în 3 moduri, adaptat de la hibridul de tip sport,
Honda CR-Z, lansat în 2011. În plus, Conceptul Honda EV va include
câteva sisteme interactive de orientare pentru a ajuta şoferul în
creşterea nivelului de optimizare a bateriei.
Alături de Conceptul Honda EV, va fi amplasat un stand-prototip de
încărcare, ce poate sta la baza unei infrastructuri a viitorului
pentru încărcare electrică, foarte intuitiv şi uşor de
utilizat.
Platforma de tip hibrid
plug-in
Honda va lansa de asemenea o platformă de tip hybrid plug-in
care reprezintă următoarea generaţie privind sistemul de dublă
motorizare hibridă Honda. Integrat într-o platformă sedan de
dimensiuni medii, hibridul plug-in este proiectat pentru a fi
compatibil cu obiceiurile zilnice de şofat, ce permite excursii
scurte, frecvente în modul complet electric, oferind în acelaşi
timp capacitatea de conducere pe distanţe lungi atunci când este
necesar .
Sistemul cu dublă motorizare Honda se poate deplasa continuu în
trei moduri diferite pentru a maximiza eficienţa şofatului: complet
electric, combustibil-electric sau doar folosind motorul termic.
Platforma de tip hibrid plug-in foloseşte de asemenea frânarea
regenerativă pentru a încărca bateria.
Honda FCX
Clarity
Modelul FCX Clarity va fi expus alături de două modele care să
demonstreze poziţia sa ca soluţie finală privind zero emisii
provenite din mobilitate. La nivel mondial, prima producţie a
vehiculelor electrice pe bază de celule de combustibil a fost
disponibilă în regim leasing, în SUA şi Japonia încă din 2008.
Seria de modele Honda la Salonul
Auto de la Geneva 2011
Honda
Jazz
Salonul auto de la Geneva va reprezenta debutul European al
modelelor Honda Jazz revizuite ce marchează reintroducerea
sistemului de transmisie automat CVT la segmentul flexibil B
hatchback.
Honda Jazz
Hybrid
Modelul Jazz Hybrid va fi pus în vânzare din acest an pe mai
multe pieţe şi va fi prezentat în cadrul salonului în configuraţie
completă, demonstrând în continuare angajamentul pe care Honda îl
are privind tehnologia hibridă combustibil-electric.
Honda
Accord
Revizuirea modelelor Honda Accord Sedan şi Tourer va fi de
asemenea prezentată în cadrul evenimentului de la Geneva. Ambele
modele primesc o serie de modificări îmbunătăţite privind designul,
emisiile, şofatul şi manevrare a vehiculelor.
Honda
Insight
Honda Insight va beneficia de un interior revizuit. Modelul are,
de asemenea, componente revizuite ale suspensiilor şi setărilor,
modificări ale specificaţiilor şi două noi culori exterioare.
CR-Z
Primul model hibrid coupe cu transmisie manuală cu 6 trepte,
Honda CR-Z va participa la Salonul Auto de la Geneva.
CR-V
În cadrul standului Honda Accord este expus modelul CR-V echipat
cu sistemul Collision Mitigation Brake System (CMBS), sistem
autonom de frânare de urgenţă proiectat de Honda, ce a primit
premiul EuroNCAP Advanced.