Honda Insight în România

Autor: Dan Vache 04 aug. 2009 Știri auto
Honda Insight în România

Honda Insight va fi disponibil din vara aceasta la un preţ de listă de 17.980 euro fără TVA, preţ care îl face cel mai accesibil model hibrid existent în acest moment.

Insight face parte din viziunea Honda de a oferi tuturor un vehicul hibrid accesibil ca preţ şi care să ofere în acelaşi timp utilizatorului o experienţă cât mai plăcută, lucru dovedit şi de cifrele de vânzări record realizate:
•    Japonia – luna aprilie 2009 – Insight este cea mai bine vândută maşină, cu 10.481 unităţi livrate în piaţă. În acest fel devine primul model hibrid din istorie care se află în fruntea clasamentului lunar din Japonia.
excluzând clasa mini – sub 600 cmc
•    Europa – luna aprilie 2009 – Insight s-a vândut mai bine decât oricare alt hibrid sau automobil pe combustibil alternativ. Datele includ EU27 (cu excepţia Maltei), EFTA, Turcia, Rusia şi Israel; conform Jato Dynamics

Echiparea Elegance comercializată în România este una bogată, specifică tuturor modelelor din gama noastră, din dotările standard nelipsind: VSA (Controlul tracţiunii şi stabilităţii), 6 airbaguri, jante aliaj, faruri HID (Xenon), senzori lumină şi ploaie, control automat al vitezei de croazieră şi comenzi audio pe volan, intrare USB, oglinzi şi geamuri electrice, climatizare automată. Motorizarea respectă normele EURO 5 şi beneficiază de aceeaşi garanţie standard de 8 ani sau 160.000 km pt sistemul IMA (Integrated Motor Assist), ca şi în cazul modelului Civic Hybrid.

Alocarea de unităţi pentru România până la sfârşitul anului este relativ redusă, datorită cererii ridicate de pe alte pieţe, dar am încercat să urgentăm livrarea primelor unităţi, ca urmare a interesului manifestat şi la noi, încă de la anunţarea modelului de anul trecut.” este declaraţia dlui Ovidiu Repanovici, Sales&Marketing manager al Honda Trading Romania SRL.

Primul client pentru Insight, Tetra Pak Romania, nu reprezintă doar o coincidenţă fericită. Viziunea Tetra Pak privind politica de protecţie a mediului şi de  reducere a amprentei de carbon este în deplină concordanţă cu filozofia Honda, din acest punct de vedere alegerea modelului Insight fiind una naturală.

Tetra Pak este lider mondial în soluţii de prelucrare şi ambalare, cu peste 20.000 de angajaţi în peste 150 de ţări. Tetra Pak Romania face parte din grupul Tetra Pak South Eastern Europe (market company) cu birouri in Atena, Nicosia, Bucuresti, Chisinau si Sofia.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide