Honda HR-V a primit un upgrade consistent şi motorul japonezilor de 1.5 litri şi 182 CP – GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 25 mart. 2019 Știri auto

Noul Honda HR-V facelift este cel mai sofisticat SUV subcompact al companiei, până în prezent. Designul exterior este completat de modernizarea interiorului, a materialelor, precum şi de o gamă mai largă de tehnologii avansate. HR-V continuă să ofere spaţiu şi versatilitate, iar în plus de acestea vine şi cu o gamă de motoare eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil.

Varianta pe benzină de 1,5 litri i-VTEC este disponibilă încă de la sfârşitul anului 2018, în timp ce motorul VTEC TURBO de 1,5 litri este disponibil începând din primăvara lui 2019. În gamă mai există şi motorul diesel de 1,6 litri i-DTEC. 

Cu un echilibru optim de putere şi eficienţă, motorul pe benzină de 1,5 litri i-VTEC produce 130 CP (96 kW) şi un cuplu maxim de 155 Nm. Acceleraţia de la 0-100 km / h durează 10,2 secunde când este echipată cu transmisia manuală cu şase trepte, şi 11,7 secunde cu CVT. 

O nouă adăugare la gama HR-V 2019 este motorul de 1.5 litri VTEC TURBO, care a fost văzut pentru prima oară la Honda Civic. Această unitate de putere este disponibilă numai pe noul HR-V Sport. Motorul cu patru cilindri oferă 182 CP (134 kW) la 5.500 rpm. HR-V Sport cu cutie manuală accelerează de la 0-100 km / h în 7.8 secunde şi va atinge o viteză maximă de 215 km / h. Când este echipată cu cutia de viteze CVT opţională, acceleraţia de la 0-100 km / h durează 8,6 secunde, iar viteza maximă este de 200 km / h.

Motorul diesel de 1,6 litri i-DTEC dispune de un turbocompresor cu eficienţă ridicată, un sistem de recirculare EGR şi o admisie performantă. Unitatea generează 120 CP la 4000 rpm şi 300 Nm de cuplu la 2.000 rpm – noul HR-V accelerează până la 100 km / h în doar 10 secunde, plasându-l printre cele mai dinamice vehicule din lume în clasa sa. 

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide