Gumpert Apollo este genul de supercar fără prea multă tradiţie în spate, dar cu un nivel de competenţă care impune respect în rândul tuturor rivalilor săi celebri. Se pare, însă, că nivelul înalt al performanţelor maşinii nu este suficient în lupta pentru faimă, astfel încât firma germană a atacat, la Salonul Auto Geneva, cu două versiuni noi ale lui Apollo.
Potrivit lui Roland Gumpert, întemeietorul companiei, clienţii săi i-au solicitat în repetate rânduri un model cu adevărat extrem, astfel că noul R a venit ca un răspuns la o nevoie tot mai mare. Maşina vine cu o versiune mai puternică a V8-ului de 4,3 litri de origine Audi, care a fost dus la 860 CP. Pentru ca puterea motorului să devină demnă de greii universului supercar, tehnicienii de la Gumpert au intervenit intens asupra componentelor.
Astfel, aceştia au schimbat sistemul de aprindere, admisia, precum şi evacuarea. Sistemul de răcire este şi el complet nou, iar la interior, planşa de bord a fost înlocuită de un display. Greutatea maşinii a fost şi ea ajustată, astfel că Gumpert Apollo R nu va cântări mai mult de 1.100 kg, ceea ce garantează o ţinută de drum chiar şi mai radicală decât cea a maşinii de serie.
Totuşi, Gumpert a pregătit ceva şi pentru cei care nu vor să-şi lase Apollo-ul pe pistă. Apollo Enraged combină calităţile unui racer cu polivalenţa unui supercar capabil de un regim zilnic de exploatare. Vopsită mat şi ornată discret cu drapelul Germaniei, maşina a primit şi ea un LCD la interior, ce înlocuieşte panoul de bord, dar modificările de sub capotă nu au fost făcute publice.