Grupul Volkswagen debutează pe TikTok, special pentru nativii digitali
Grupul Volkswagen debutează pe TikTok cu „newauto”, o campanie special gândită pentru nativii digitali.
Volkswagen lansează pe TikTok campania numită „newauto”. Aceasta este prima apariție a Grupului Volkswagen pe platforma video foarte la modă în această perioadă. Videoclipurile creative și distractive de pe canal explică transformarea istorică spre lumea mobilității viitorului, pe care Volkswagen o împinge înainte cu strategia NEW AUTO.
Pe canalul germanilor va fi postat conținut pe teme precum decarbonizarea, economia circulară, baterii și încărcare, software auto sau condusul autonom, conținut ce își propune să arate grupului țintă care este calea pe care compania Volkswagen o va lua spre viitor. Aceasta vizează clar mobilitatea fără emisii, autonomă și mai individuală ca niciodată.
”Ne confruntăm cu cea mai mare transformare din istoria automobilului… Pentru a promova încrederea în NEW AUTO, dorim, de asemenea, să ajungem la generația Z, digitală și conștientă de schimbările de mediu. În loc să spunem: strategia este prea complexă pentru o platformă precum TikTok, pur și simplu mergem mai departe și o încercăm – cu infotainment”, explică Michael Manske, Head of CEO & Digital Communications la Volkswagen Group.
Prin prezența pe platforma pe TikTok, Grupul devine din ce în ce mai mult un furnizor de conținut propriu. Principalul obiectiv pentru Volkswagen este autenticitatea: videoclipurile se vor axa pe angajați în calitate de creatori TikTok.
Fanii mașinilor de pe TikTok sunt foarte pasionați de tehnologie
Grupul își extinde continuu prezența pe platformele online internaționale și crește interacțiunea directă cu grupurile sale țintă. Obiectivul strategic este de a ajunge la cele mai importante grupuri țintă de pe piețele din Europa, SUA și China. În acest scop, interacțiunea pe Twitter, LinkedIn, Reddit și TikTok în Europa și Statele Unite a fost stabilită și extinsă în ultimele 12 luni, precum și pe Weibo pentru piața chineză.
Principala platformă pentru videoclipuri scurte pentru dispozitive mobile oferă brand-urilor posibilitatea de a ajunge la grupuri țintă pe care cu greu le pot atinge pe alte platforme.