Grupul LEGO și Formula 1 au anunțat un nou parteneriat pe parcursul a mai multor ani pentru a conecta mai mulți fani ai construcțiilor LEGO cu lumea Formula 1, reunind două comunități globale de fani pasionați.
Parteneriatul va fi lansat în 2025, cu activări în zona fanilor la cursele din Campionatul Mondial de Formula 1 și conținut digital atractiv pentru fani și familii, publicat pe platformele Grupului LEGO. Conform datelor recente, F1 a înregistrat o creștere uriașă în rândul fanilor tineri în ultimii ani – peste patru milioane de copii cu vârste cuprinse între 8 și 12 ani urmăresc acum în mod activ acest sport în Europa și SUA, în timp ce 40% dintre urmăritorii de pe Instagram au acum sub 25 de ani.
Pe fanii F1 și constructorii LEGO îi așteaptă un portofoliu nou și divers, care va recrea echipele de Formula 1 utilizând piese LEGO. Aceasta va include produse LEGO DUPLO pentru copiii preșcolari și seturi pentru copii de toate vârstele, precum și pentru adolescenți și constructori adulți.
Activitățile programate în 2025 au ca obiectiv să aducă fanii mai aproape de lumea inovației, a tehnologiei și a ingineriei prin intermediul construcțiilor din piese LEGO. Creativitatea și versatilitatea acestor construcții stau la baza tuturor activităților interactive la care fanii vor putea lua parte pe circuit pe durata întregului sezon și inspiră un întreg portofoliu de noi produse care celebrează complexitatea sportului.
Julia Goldin, Chief Product & Marketing Officer, Grupul LEGO, a declarat: „La Grupul LEGO, avem un istoric spectaculos în care am recreat în trecut multe mașini F1 folosind piese LEGO și credem că acest nou parteneriat, prin jocul și construcția LEGO, ne va ajuta să aducem acest sport mai aproape de toți fanii. Acesta le va permite să își ducă pasiunea pentru acest sport la un nou nivel și va demonstra cum puterea creativității și imaginației LEGO amplifcă emoția F1. Așteptăm cu nerăbdare să dezvăluim tot ceea ce acest parteneriat interesant are de oferit fanilor vechi și noi ai F1și fanilor brandului LEGO, acasă și pe pistă”.
Emily Prazer, Chief Commercial Officer al Formula 1, a declarat: „Piesa LEGO a aprins o scânteie de creativitate și pasiune pentru construcție în milioane de copii și adulți din întreaga lume. Prin acest parteneriat, fanii vor putea să recreeze și să reimagineze lumea Formulei 1, cărămidă cu cărămidă, și să exploreze complexitatea mecanicii și tehnologiei din spatele sportului prin joc. Așteptăm cu nerăbdare să aducem suspansul și entuziasmul Formulei 1 în rândul pasionaților de construcții LEGO și să le oferim fanilor noștri un alt mijloc de a se bucura de acest sport împreună cu prietenii și familia lor”.
Pentru cea de-a 75-a aniversare a Campionatului Mondial FIA de Formula 1, Grupul LEGO va fi prezent la cursele cheie din calendarul 2025, pentru a aduce joaca în padocul F1 așa cum nu a mai fost niciodată. Fanii ar trebui să se aștepte la un parteneriat complet, inclusiv prin produsele, experiențele și conținutul care vor ieși din boxe la timpul potrivit pentru Campionatul Mondial FIA Formula 1 din 2025.