UPDATE: "Ne aşteptăm să vindem în acest an 17.500 maşini Opel şi 13.500 unităţi Chevrolet", a declarat, marţi, agenţiei MEDIAFAX, directorul de marketing al companiei, Cristian Oltean.
Compania a ridicat pentru a treia oară în acest an target-ul de vânzări după estimările de 22.000 de unităţi din luna aprilie, respectiv de 29.000 de unităţi, în luna mai. Cererea este impulsionată în special de modelele Opel Astra Classic şi Corsa, respectiv Chevrolet Aveo, precum şi de introducerea primei de casare.
Anul trecut, General Motors România a vândut 19.243 autovehicule, în creştere cu 81% faţă de anul 2005, corespunzător unei cote de piaţă de 6,5%, potrivit datelor comunicate de companie.
În primăvara anului viitor, importatorul va lansa noua generaţie a modelului din clasa mini Agila, care va fi prezentat, în luna septembrie a acestui an, la Salonul Internaţional Auto de la Frankfurt. Autoturismul va avea, potrivit reprezentanţilor importatorului, un preţ comparabil cu al modelelor concurente Peugeot 107 şi Citroen C1 şi va fi disponibil pe piaţa românească în acelaşi timp cu lansarea comercială în Europa. Reprezentanţii firmei apreciază că piaţa auto românească va creşte cu circa 15% în acest an faţă de nivelul de aproape 300.000 de unităţi consemnat în 2006.
"Piaţa va creşte stimualtă de prima de casare, însă, avansul semnificativ din prima parte a anului se va mai tempera în următoarele şase luni", a afirmat Oltean.
În primele trei luni, vânzările de autovehicule (turisme şi vehicule comerciale) au crescut cu 19,4% faţă de perioada similară a anului trecut, la 70.192 unităţi, în timp ce pe segmentul autoturismelor avansul a fost de 19,4%, la 59.999 unităţi.