Glumă de 1 aprilie ratată? Marca Volkswagen va fi redenumită Voltswagen pe continentul american

Publicat: 30 03. 2021, 10:54
Actualizat: 30 03. 2021, 10:55

Un document scăpat online luni arată că filiala americană a Volkswagen va fi redenumită Voltswagen of America. Juriul încă deliberează dacă documentul are legătură cu ziua de 1 aprilie sau dacă anunță o schimbare importantă pentru marca germană.

Intră în Galeria FOTO

Un comunicat de presă a apărut pe internet luni, anunțând introducerea brandului Voltswagen pentru a diferenția gama de modele electrice a Volkswagen, care au început deja livrările în SUA în cursul lunii martie. Documentul, obținut de CNBC, era datat 29 aprilie și anunța că schimbarea va afecta toate operațiunile Volkswagen pe continentul american. Cu toate acestea, Voltswagen of America ar fi urmat să rămână o divizie a Volkswagen Group of America.

Între timp, Automotive News a reușit să confirme autenticitatea documentului, dar și faptul că intențiile producătorului german sunt legitime și reale. Sursa informației, care are acces direct la planurile Volkswagen, a confirmat că nu este vorba de o glumă de 1 aprilie. Potrivit acesteia, schimbarea va reflecta viitorul „100% electric” al companiei pe continentul american.

Marca Volkswagen va fi redenumită Voltswagen. Glumă de 1 aprilie sau treabă serioasă?

Schimbarea nu este de așteptat să afecteze denumirea companiei din Germania care deține marca Volkswagen. Volkswagen Group nu își va schimba denumirea, iar logo-ul recent redesenat va rămâne același, atât în Europa cât și pe continentul american.

Potrivit CNBC, documentul intrat în posesia presei anunța schimbarea denumirii ca fiind „o declarație publică a investiției avangardiste în electromobilitate a companiei”. Potrivit comunicatului, „Voltswagen” ar urma să fie aplicat ca o emblemă exterioară pe toate modelele electrice, în timp ce modelele cu motoare termice vor păstra doar logo-ul VW pe un fond albastru închis, ca în prezent. Potrivit aceluiași document, logo-ul VW va fi aplicat pe un fundal albastru deschis în cazul modelelor electrice.

Volkswagen a demarat o ofensivă electrică în SUA, odată cu lansarea pe continentul american a crossoverului ID.4. O campanie mediatică a însoțit livrarea mașinilor în rețeaua de dealeri, în cursul lunii martie. Volkswagen ID.4 are la bază platforma modulară electrică MEB, care stă și la baza modelului ID.3, comercializat în Europa.