Din 2017 o să vedem noul Q5 pe drum. E un pic mai lung (+3cm) şi cu tot atât mai înalt decât Q5 2009. Portbagajul e la fel de “mai mare”, are 10 litri în plus (550 capacitate totală). Pentru noul SUV Audi Q5, clientul are 5 motoare între care alege: 4 diesel-uri între 150 si 290 de cai şi unul e benzină de 250 de cai.
Cutiile de viteze sunt manuale cu 6 trepte sau automate cu 7 şi cu 8 trepte. În funcţie de motorizare există variante de transmisie faţă sau 4×4. Audi a spus la conferinţa de presă de la Paris că l-a slăbit pe Q5 cu 90 de kg şi că a scăzut coeficientul de aerodinamică la 0.3 de la 0.33. Suspensiile şi direcîşia sunt noi şi au reglaje mai bune (tărie / înălţime, respectiv grad de demultiplicare).
Înăuntru, Audi rămâne la fel de dotat ca un living hi-tech, cu ecran de maximum 12.3 inci şi conectivitate Apple / Android. Pe variantele scumpe, Audi are unităţi multimedia separate faţă-spate. Adică dacă cei din spate vor sa utilizeze funcţiile multimedia altfel decât cei din faţă, pot s-o facă. Noul SUV Q5 o să aibă 5 linii de echipare (interior / exterior). Preţul de pornire e 45.000 de euro în Germania (TVA inclus).