Francezii au desenat viitoarea Dacia Duster facelift. Cum arată mașina?
Francezii au desenat viitoarea Dacia Duster facelift. Modelul are faruri și stopuri inspirate de ceea ce am văzut deja la noile Logan și Sandero.
Patru ani se împlinesc în septembrie de când Dacia a prezentat cea de-a doua generație a lui Duster la Paris. A sosit momentul unei versiuni facelift, pe care constructorul român îl va dezvălui în curând. Mașina va ajunge în showroom-uri în toamnă. Va fi modelul cu care Dacia speră să recâștige un loc în clasamentul celor mai populare SUV-uri de clasă mică din Europa, dominat acum de Peugeot 2008.
Dacia Duster facelift va primi farurile și stopurile cu semnătură luminoasă care imită forma literei “Y”, așa cum am văzut deja la noile Logan și Sandero. Tot așa au desenat mașina, în urmă cu 5 luni, cei de la MotorActu. Aceștia au ales însă, o soluție diferită pentru stopuri. (vezi GALERIA FOTO).
Designerii Grupului Renault vor redesena și grila modelului, și partea din plastic a scutului. Nu sunt așteptate modificări semnificative în ceea ce privește liniile modelului, iar proporțiile vor rămâne neschimbate.
Nu trebuie să ne așteptăm la o transformare a cabinei. Se vor regăsi la bord un nou ecran tactil cu ramă cromată, scriu francezii de la Largus.fr, care se va potrivi perfect cu panoul de control al climatizării, poziționat sub acest ecran.
Dacia Duster facelift nu va avea o versiune hibridă
În gamă Dacia Duster facelift ar trebui să ajungă și transmisia automată EDC cu dublu ambreiaj, care a ajuns la Duster doar temporar, ca o soluție contra cost pentru versiunea dCi 110. Rămâne în ofertă motorul turbo de 1,33 litri, în două versiuni, cu 130 și 150 de cai putere. Nu va exista însă, o versiune cu sistem hibridd, pentru că vechea platformă B0 nu poate primi această tehnologie. Rămâne de văzut dacă Dacia va mai oferi un diesel. Motorul 1.5 dCi a fost eliminat din gamele Logan și Sandero.
Dacia Duster va primi cea de-a treia generație în 2024. Abia atunci în gamă își va face apariția o versiune hibridă, când SUV-ul românesc va fi construit pe noua platformă a Grupului Renault, CMF-B.