FOTO: Ce mașini exclusiviste au ajuns la reprezentanțele RAR în aprilie

Publicat: 14 04. 2022, 14:06
Actualizat: 14 04. 2022, 14:08

Românii sunt din ce în ce mai atrași de mașinile istorice pentru că sunt scutite de taxe și întorc priviri. În plus, prețurile nu sunt așa de mari încât să nu iți permiți una. Luna aceasta au trecut pe la reprezentanțele RAR din țară câteva modele deosebite, iar imaginile au ajuns pe Facebook.

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Shelby Cobra la RAR

Mașina a fost fabricată în 1965, dar modificată în 2007 pentru a ajunge să fie dotată cu un motor de 6.997 cmc și 515 CP, care poartă semnătura celor de la Roush.

Mercedes-Benz 170 S-V

„În 1954, atunci când a fost fabricată, acestă mașină era definiția luxului pentru Mercedes, dar un lux ușor adaptat la condițiile economice dificile de după al Doilea Război Mondial, cu performanțe ceva mai reduse decât modelele de la care a fost inspirată. Pe scurt, Mercedes-Benz 170 S-V. Autovehiculul care a fost fotografiat de colegii noștri de la RAR Buzău a fost recondiționat în Germania, în anul 1999 și are 45 CP. Producția acestui model a durat între anii 1953 și 1955”, a scris RAR pe Facebook.

Minerva-Land Rover TT

Un vehicul militar dotat cu cel mai puternic echipament, farmecul istoric, a luat cu asalt reprezentanța RAR Olt și ne-a cucerit…inimile. Minerva-Land Rover TT, a fost produs special pentru armata belgiană, care avea nevoie de vehicule de teren noi după cel de-al Doilea Război Mondial. Autovehiculul a fost produs timp de câțiva ani, în asociere, de fabricile Minerva și Land Rover.
Mașina din fotografii este fabricată în anul 1952, are un motor de 2 litri pe benzină și puțin peste 50 de cai putere.

FIAT 500 Giardiniera

„Proprietarul o numește „Bobocel”, dar oficial este un FIAT 500 Giardiniera. Nu am greși cu nimic nici dacă am numi-o Autobianchi Bianchina Giardiniera, pentru că este practic aceeași mașină, dar produsă de compania Autobianchi. Oricum preferați să o numiți, farmecul ei nu va avea de suferit. Mașina a fost fabricată în anul 1967, iar actualul proprietar a cumpărat-o de la un fost director al Școlii Italiene din București, înainte ca acesta să plece definitiv din România. În zilele însorite, plafonul textil al micului automobil poate fi retractat”, spun reprezentanții RAR.

Dacia 1100

„Dintre zecile de mașini care au venit într-o zi obișnuită la RAR Grivița, această Dacia 1100 a reușit să atragă cele mai multe priviri, chiar dacă a fost în “competiție” cu autovehicule de ultimă generație. Farmecul primului model fabricat la UAP încă trezește pasiuni, chiar dacă dispune de un motor de doar 1108 cmc și 46 de cai putere, care putea atinge în tinerețe o viteză maximă de puțin peste 130 km/h” spune RAR.

Sursa:RAR